شروع اجرای طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه تبریز

به گزارش مجله ایرکا، اجرای طرح گرنت فناوری در استان آذربایجان شرقی با امضای تفاهم نامه بین 4 دانشگاه عظیم و پارک علم و فناوری این استان شروع شد.

شروع اجرای طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اجرای طرح گرنت فناوری در استان آذربایجان شرقی با امضای تفاهم نامه بین 4 دانشگاه عظیم و پارک علم و فناوری این استان شروع شد.

این تفاهم نامه با هدف حمایت از انتها نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری بین دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی، صنعتی سهند و شهید مدنی آذربایجان از یک طرف و پارک علم و فناوری استان از طرف دیگر امضا شد.

حمایت اقتصادی مستقیم از انتها نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری در این طرح به اجرا در می آید.

گفتنی است، اجرای طرح گرنت فناوری در کشور بیشتر به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه سازی حرکت دانشگاه های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقا ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده های فنّاور در جهت فراوری نمونه اولیه (MVP)، دفتر امور فنّاوری وزارت عتف از انتها نامه ها و رساله های دارای ایده های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می نماید.

در مرحله اول، این طرح در پنج استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، مرکزی و سمنان اجرا می گردد.

گفتنی است، در این طرح کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند تا ششم تیر با ثبت نام در طرح گرنت جوانه (تاد) در وب سایت اینترنتی به آدرس https://techgrant.msrt.ir از حمایت های این طرح برای انجام پروژه های خود در قالب انتها نامه های فناورانه برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 405

به "شروع اجرای طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اجرای طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید