آیا بنزین گران می گردد ، برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی

به گزارش مجله ایرکا، وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران گردد؟ تاکید نمود: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

آیا بنزین گران می گردد ، برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی ها و دستاورد های جهاددانشگاهی 1400 که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت وگوی تهران در حال برگزاری است، درباره برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی که در بعضی نقاط کشور بر سر مساله آب یا حقوق ها برگزار می گردد، گفت: کوشش همکاران ما این است که درباره تجمعاتی که خواسته به حقی دارند، زمینه قانع کردن سازی انجام دهند و مسئولان مربوطه در بین کسانی که خواسته ای دارند، حضور یابند و آن دسته از خواسته های تجمع کنندگان را که قابل برطرف است، برطرف کنند و آن هایی که الان مجموعه امکانات دولت برای جبران آن ها کفایت نمی کند را در دستور آنالیز و برطرف در زمان قابل قبولی قرار دهند و مواردی هم که قابل عمل نیست یا توقعاتی شدنی نیست را توجیه کنند.

وی تاکید نمود: در این زمینه موضوع اول ما این است که بیشتر قانع کردن سازی گردد و عزیزان بدانند که مشکل و حرف شان شنیده شده و آن ها که قابل آنالیز و دنبال کردن است در سیر قرار گرفته است.

وزیر کشور بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بنزین گران گردد؟ با بیان اینکه بنزین گران نخواهد شد، اظهار کرد: فعلا قراری برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1341

به "آیا بنزین گران می گردد ، برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بنزین گران می گردد ، برنامه وزارت کشور برای کنترل تجمعات اعتراضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید