از لوله کشی تا نظافت ساختمان با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار

به گزارش مجله ایرکا، لوله کشی ساختمان جز کارهایی است که ممکن است کثیفی زیادی به بار بیاورد. مخصوصا اگر شیرها و لوله ها ناگهانی خراب شوند و نشتی آنها باعث جاری شدن اب در خانه و ساختمان گردد.

از لوله کشی تا نظافت ساختمان با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، لوله کشی ساختمان جز کارهایی است که ممکن است کثیفی زیادی به بار بیاورد. مخصوصا اگر شیرها و لوله ها ناگهانی خراب شوند و نشتی آنها باعث جاری شدن اب در خانه و ساختمان گردد. ان وقت نیاز به انجام نظافت نیز مهم می گردد. نظافت ساختمان از کارهای بسیار سخت و وقت گیر است، به همین دلیل افراد به دنبال پیدا کردن نظافتچی مطمئن و کاربلد هستند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های فراوان فرصتی برای تمیز کردن منزل خود را ندارند و قصد دارند تمیزکاری منزل خود را به افرادی مطمئن بسپارند.

به همین دلیل امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که اگر نیاز به خدمات ساختمان داشتید با یاری متخصصانی که در اپلیکیشن به شما معرفی می شوند بتوانید کارها را انجام دهید و خیالتان بابت کیفیت خدمات راحت باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر لوله کشی ساختمان با اپلیکیشن همه کاره استادکار

لوله کشی ساختمان و شیرآلات ساختمانی از جمله لوازمی هستند که در تمام ساختمان ها به کار برده می شوند. لوله کشی و شیرآلات هر چقدر که با کیفیت بالا باشد باز هم به مرور زمان دچار آسیب ها و مسائلی شده و نیاز به تعمیر تخصصی دارند. شیرآلات در انواع و برندهای مختلفی فراوری و به بازار عرضه می شوند.

همان طور که گفته شد نگهداری و تعمیر شیرآلات و همچنین تعمیر لوله کشی ساختمان بسیار مهم و لازم است اما در هر صورت با گذشت زمان و به دلیل رسوبات موجود در آب ممکن است مسائلی برای آن ها به وجود بیاید که قصد تعمیر یا تعویض آن ها را داشته باشید. مسائل رایجی که برای شیرآلات به وجود می آید به صورت زیر هستند:

چکه کردن شیر: چکه کردن از شایع ترین مسائل به وجود آمده برای انواع شیرآلات است. در این صورت باید هرچه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید تا به مرور دچار آسیب های جدی نگردد.

ایجاد سر و صدای زیاد: یکی دیگر از مسائلی که ممکن است برای شیرآلات پیش بیاید سر و صدای اضافی است. گاهی اوقات این مشکل آزار دهنده به دلیل مسائل لوله کشی است که باید از لوله کش برای رفع کردن آن یاری بگیرید. اگر لوله ها ایرادی ندارند باید شیر را باز نموده و بخش های مختلف آن را آنالیز کنید. واشر، نشیمنگاه، میله های ساقه و ... می توانند از بخش هایی باشند که باعث ایجاد سر و صدا می شوند. می توانید با تعویض واشر و پاک کردن رسوبات سر و صدای ایجاد شده را از بین ببرید.

فشار آب کم: ایجاد رسوبات در بخش های مختلف شیر باعث مسدود شدن راستا آب و کاهش فشار آب می گردد. برای رفع کردن این مشکل می تواندی بخش های شیر را از یکدیگر جدا نموده و به طور کامل تمیز کنید.

زنگ زدگی: تمام شیرآلات با گذشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند. زنگ زدگی باعث کاهش عملکرد درست شیرآلات می گردد.

اگر شیرآلات منزل و ساختمان شما دچار آسیب شد و نیاز به خدمات لوله کشی ساختمان بهتر است از تعمیرکاران با تجربه در این زمینه که اپلیکیشن استادکار به شما معرفی می نماید یاری بگیرید تا از آسیب های بیشتر جلوگیری کنید.

سرویس های نظافت ساختمان با اپلیکیشن همه کاره استادکار

نظافت و تمیزکاری ساختمان در بازه های زمانی مختلف بسیار لازم است. بعضی از بخش های منزل به نظافت روزانه نیاز دارند اما بعضی دیگر به صورت هفتگی یا ماهانه تمیز می شوند. نظافت وقت زیادی از شما نمی گیرد اما اگر توانایی انجام این کار را ندارید و یا به دلیل مشغله های دیگر فرصتی برای نظافت باقی نمی ماند می توانید از نیروهای نظافتی و خدماتی برای این کار یاری بگیرید. نظافت منزل شامل بخش های مختلفی است از جمله:

  • شستن ظرف
  • جارو و گردگیری
  • شستن دیوارها و کف ساختمان
  • شستن فرش و مبل
  • تمیز کردن کابینت ها
  • تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی
  • پاک کردن شیشه ها
  • تمیز کردن راه پله و نرده ها
  • تمیز کردن وسایل آشپزخانه مانند یخچال، گاز و ...
  • جابه جایی وسایل مختلف منزل

تمام این موارد نیاز به نیروی ماهر و کاربلد داشته تا بتواند در کمترین زمان تمام بخش ها را تمیز نموده و در حین حل آسیبی به وسایل گفته شده وارد نگردد. شرکت های مختلفی در زمینه ارائه خدمات نظافتی منزل فعالیت می نمایند. این شرکت ها با جمع آوری نیروی کار ماهر برای نظافت و تمیزی تمام بخش های خانه و ساختمان فعالیت می نمایند.

علاوه بر خدمات نظافت ساختمان و تمیزی بخش های داخلی هر خانه بخش هایی در هر ساختمان وجود داشته که بین ساکنین مشترک است. پشت بام، راهرو، آسانسور، پله، درهای ورودی، حیاط، باغچه و ... جز مشاعات ساختمان هستند. تمیزکاری این بخش ها نیز به عهده اهالی ساختمان است و به صورت دوره ای انجام می گردد. بسیاری اهالی برای نظافت مشاعات از نیروهای خدماتی استفاده نموده و هزینه نظافت را بین اعضای ساختمان تقسیم می نمایند. هزینه هرگونه تعمیر، نظافت و نگهداری از این بخش ها به عهده تمام ساکنین است.

اپلیکیشن استادکار

استادکار یک اپلیکیشن جامع و کامل در زمینه ارائه خدمات ساختمانی است. در صورت داشتن هرگونه درخواست خدمات خانه و ساختمان می توانید از این اپلیکیشن بهره ببرید. این برنامه به صورت 24 ساعته فعال و در دسترس است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خدمات خود را ثبت کنید. نیروهای متخصص و با تجربه و پشتیبانی آنلاین بسیار قوی از مهم ترین مزیت های این اپلیکیشن می باشد.

اپلیکیشن استادکار با جمع آوری نیروهای خانم و آقا در زمینه نظافت ساختمان از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات نظافتی است. علاوه بر آن در صورت هرگونه مسائل فنی در ساختمان از جمله خرابی و تعمیر شیرآلات نیز در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص و کاربلد به محل اعزام می شوند. با استادکار دیگر نگرانی در خصوص ساختمان خود نخواهید داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 833

به "از لوله کشی تا نظافت ساختمان با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از لوله کشی تا نظافت ساختمان با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید