استراماچونی بالاخره برای بازگشت رضایت داد

به گزارش مجله ایرکا، آندره استراماچونی برای بازگشت به استقلال رضایت داده است اما گفته می گردد حالا مشکل اصلی قانون جدید در فوتبال ایران است.

استراماچونی بالاخره برای بازگشت رضایت داد

به گزارش خبرنگاران استقلال در حالی به دنبال بازگرداندن آندره استراماچونی است که در ایران این ماجرا مخالفانی دارد و البته بعضی از تیم های لیگ رجحان هم معتقدند قانون منع جذب بازیکن و مربیان خارجی باید برای همه تیم ها اجرا شود. این در حالی است که گفته می شود رایزنی هایی برای در نظر دریافت یک تبصره برای بازگشت استرا اجرا شده است.

حالا خبرنگار سرشناس ایتالیایی در سایت خود خبر از رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال داده است. دی مارتزیو در این خصوص نوشت: آیا استراماچونی به استقلال برمی شود؟ اگر با نظر خودش بود، بعد از آن که چند ماه پیش باشگاه ایرانی را ترک کرد، دوباره به آن جا باز می گشت، مذاکرات اخیر بین طرفین خوب پیش رفته است و به نظر می رسید که توافق حاصل شود.

اما کاغذبازی های اداری در حال حاضر مشکل ساز است. در حقیقت استقلال با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در خصوص قانون ممنوعیت استخدام بازیکن و و مربی خارجی وارد دعوا شده است. باشگاه اعتقاد دارد که چون که استراماچونی قبلا در ایران کار نموده، از این قانون مستثنی است.

مدیر این باشگاه با بیانیه ای تهدید به استعفا نموده چرا که حس می نماید فدراسیون با او برخورد خواهد نمود. در چنین شرایطی استراماچونی منتظر خواهد بود چرا که تا زمانی که مشکل حل نشود، نمی تواند قرارداد امضا کند.

باید دید در نهایت فرایند طولانی بازگشت استراماچونی به کجا خواهد انجامید و استقلال تا کجا برای این سرمربی صبر خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 552

به "استراماچونی بالاخره برای بازگشت رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی بالاخره برای بازگشت رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید