بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد خبرنگاران

به گزارش مجله ایرکا، یورو اسپورت مدعی شده محمد صلاح از مدیر برنامه خود درخواست نموده که پیشنهاداتش را مورد آنالیز قرار دهد.

بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد صلاح در واکنش به تعویض در نیمه دوم بازی برابر چلسی عکس العملی به شدت عصبانی از خود نشان داد و در حین بیرون رفتن از زمین بازی سر خود را به نشانه خشم و تاسف تکان می داد.

عصبانیت و نارضایتی صلاح حتی وقتی روی سکوهای آنفیلد نشسته بود تعیین بود و کارشناسان نیز از این تصمیم یورگن کلوپ شگفت زده شدند. این اما خاتمه کار نبود و چند دقیقه بعد از تعویض ستاره مصری توسط یورگن کلوپ، مدیر برنامه های او توئیتی جنجالی را به اشتراک گذاشت. جایی که او یک نقطه را توئیت کرد که شاید بتوان مفهوم آن را خاتمه کار صلاح در آنفیلد تلقی کرد.

از طرف دیگر ادامه دار بودن نتایج ضعیف لیورپول طی هفته های اخیر باعث شده این تیم حتی از منطقه کسب سهمیه نیز فاصله بگیرد؛ موضوعی که در صورت رخ دادن ممکن است به کوچ ستاره های این تیم در تابستان بینجامد که شاید یکی از آنها محمد صلاح مصری باشد.

در همین ارتباط یورو اسپورت در گزارشی مدعی شد که محمد صلاح اکنون بیش از هر زمان دیگری به جدایی از لیورپول فکر می نماید و از مدیر برنامه های خود درخواست نموده که پیشنهاداتش را مورد آنالیز قرار دهند.

این در حالی است که پیش از این شایعاتی در رابطه با علاقه رئال مادرید و بارسلونا به جذب ستاره مصری مطرح شده بود و حالا باید دید که جدایی او از جمع قرمزها تا چه میزان جدی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 881

به "بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید