ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست مواد مخدر بدهد

به گزارش مجله ایرکا، هیچ کس فکر نمی کرد که او (بایدن) برنده شود. چرا که عملکرد او در مناظره ها بسیار بد بود. بهترین عملکرد بایدن در برابر برنی بود. ما می خواهیم تقاضای تست استفاده از مواد مخدر بدهیم. این به خاطر آن نبود که او در آن مناظره مثل وینستون چرچیل بود، آن مناظره معمولی و کسل کننده بود. هیچ اتفاق جالبی در آن نیفتاد.

ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست مواد مخدر بدهد

رئیس جمهور آمریکا خواستار انجام تست مواد مخدر برای جو بایدن پیش از برگزاری مناظره های انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواستار انجام تست مواد مخدر از جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهری آینده، پیش از برگزاری مناظره های انتخاباتی شد. این مناظره ها قرار است از مهرماه آغاز شوند و بعضا تاثیری مهم بر سرنوشت انتخابات دارند.

ترامپ در گفت وگو با نشریه واشنگتن اگزمینر گفت که متوجه شده که عملکرد جو بایدن، رقیبش در انتخابات 2020، در آخرین مناظره رقابت های مقدماتی حزب دموکرات در برابر سناتور برنی سندرز به یکباره بهبود یافته است.

ترامپ گفت: هیچ کس فکر نمی کرد که او (بایدن) برنده شود. چرا که عملکرد او در مناظره ها بسیار بد بود. بهترین عملکرد بایدن در برابر برنی بود. ما می خواهیم تقاضای تست استفاده از مواد مخدر بدهیم. این به خاطر آن نبود که او در آن مناظره مثل وینستون چرچیل بود، آن مناظره معمولی و کسل کننده بود. هیچ اتفاق جالبی در آن نیفتاد.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: نمی دانم چطور ممکن است که این قدر در مناظره ها بی کفایت باشی و بعد یک دفعه در برابر برنی عملکرد خوبی داشته باشی. نظر من این است که اگر به عقب برگردید و آن مناظره ها را ببینید متوجه می شوید که او خیلی بد بود. او حتی فصاحت هم نداشت. اما در برابر برنی، فصیح بود. ما می خواهیم تقاضای تست مواد مخدر بدهیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 529

به "ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست مواد مخدر بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست مواد مخدر بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید