تراژدی سوریه برنده جشنواره فیلم برلین شد

به گزارش مجله ایرکا، فیلم سینمایی Insyriated به کارگردانی فلیپ فن لئو برنده جایزه لیبل سینمایی اروپا از جشنواره فیلم برلین شد.

تراژدی سوریه برنده جشنواره فیلم برلین شد

به گزارش فارس در حالی که شصت و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم برلین به پایان راه خود نزدیک شده است، جایزه لیبل سینمایی اروپا در این دوره از رقابت ها به فیلم سینمایی Insyriated به کارگردانی فلیپ فن لئو اعطاء شد. این جایزه از سیزده سال پیش تا به امروز هرساله در بخش پانوراما به بهترین فیلم اروپایی تعلق می گیرد.

Insyriated داستانی درام درباره یک مادر سوری است که به همراه تعدادی از اعضای خانواده و همسایگانش در آپارتمانی واقع در دمشق به دام افتاده و در حالی که از داخل خانه تماشاگر حوادث بسیار تلخی است که برای شهرش و مردم شهرش اتفاق می افتاد تمام تلاشش را می کند تا روحیه خود و دیگر افراد داخل ساختمان را حفظ کند.

هیأت داوران در بیانیه ای بیان نمود: فیلم سینمایی Insyriated بیش از این نمی توانست زنده و تأثیرگذار باشد و کاملا شایستگی برنده شدن این جایزه را داشت. داستان این فیلم در آپارتمانی در دمشق به وقوغ می پیوندد و ما در این آپارتمان شاهد یک جامعه بسیار کوچک هستیم که در تلاش است تا در سایه زندگی روزمره با وحشت جنگ سوریه، آنچه در بیرون از خانه در حال وقوع است، کنار بیاید. در ادامه این بیانیه آمده است: این فیلم می تواند به مخاطبان اروپایی این فرصت را بدهد تا از نزدیک خرابی ها و دشواری های اخلاقی که مردم عادی در مواجهه با جنگ تجربه می کنند،درک کنند، علاوه بر آن، بازی ها، فیلمبرداری و تدوین فیلم بسیار قوی است.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 625

به "تراژدی سوریه برنده جشنواره فیلم برلین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراژدی سوریه برنده جشنواره فیلم برلین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید