تست کرونا در محل کار با قیمت مناسب و پاسخ دهی سریع

به گزارش مجله ایرکا، اگر علائم و نشانه های کرونا را دارید ولی دسترسی به آزمایشگاه مناسب و مطمئن ندارید، یا با رفتن به مراکز تست کرونا احساس امنیت نمی کنید، مجموعه هوم کا به یاری شما آمده و تست کرونا را در محل کار و حتی منزل شما انجام می دهد.

تست کرونا در محل کار با قیمت مناسب و پاسخ دهی سریع

علائم ویروس کرونا چیست؟

کرونا یک بیماری عفونی است و شباهت زیادی به آنفولانزا و سرماخوردگی دارد، با وجود تعداد مرگ و میر روزانه بر اثر این بیماری، 95 درصد افراد با پیدا کردن علائم خفیف این بیماری، بهبود پیدا می نمایند. اولین علائم کرونا، تب، سرفه خشک و خستگی بیش از حد و مداوم است. که این موارد شایع ترین علائم نیز هستند. دیگر علائم کرونا اسهال، حالت تهوع یا استفراغ، لرز یا سرگیجه، از دست دادن حس بویایی و چشایی و عدم درک طعم و بو، گرفتگی بینی، گلو درد، سردرد و درد عضلانی یا مفصلی است. اگر به سلامت، وقت و کیفیت برخورداری از خدمات پزشکی مطلوب، اهمیت می دهید، تست کرونا در منزل هوم کا را به عنوان یکی از کاربردی ترین خدمات پزشکی به شما پیشنهاد می کنیم.

ویروس کرونا چگونه انتقال پیدا می نماید؟

  • در حال حاضر انتقال ویروس کرونا تنها به وسیله فرد به فرد ممکن است. بهتر است با هر فردی حداقل یک متر فاصله داشته باشید.
  • اگر فرد بیمار عطسه و سرفه کند و قطرات ویروسی بیمار در هوا پخش گردد.
  • ممکن است فرد آلوده با سطحی تماس داشته یا بر روی آن عطسه و سرفه نموده است. شما با لمس اشیاء ویروس را به خود منتقل کنید. از دست زدن به صورت خود تا زمانی که دست هایتان را شسته و ضدعفونی کنید خودداری کنید.

همه ما در این شرایط باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم تا از ویروس کرونا در امان بمانیم. اما به هر حال با مشاهده اولین علائم کرونا در وجود خود استرس و نگرانی نداشته باشید و با انجام تنها یک تست در منزل یا محل کار خود درمان را هر چه زودتر شروع کنید. انجام تست کرونا در محل شما بهداشت بیشتری دارد. جواب تست بین 12 تا 48 ساعت آماده می گردد و شما از شرایط سلامتی خود باخبر می شوید.

تست کرونا در محل

برای برخورداری از خدمات تست کرونا در منزل می توانید به وسیله عضویت در وب سایت رسمی ما و کلیک روی گزینه ثبت رایگان درخواست، و ثبت اطلاعات ضروری خود در فرم مربوطه از خدمات هوم کا برخوردار شوید.

چه زمانی باید تست کرونا را انجام دهیم؟

بهتر است با شروع اولین علائم کرونا، برای پیشگیری و درمان هر چه زودتر بیماری، تست کرونا را انجام دهید. در صورت وجود علائم تب ، خستگی و سرفه خشک بهتر است برای انجام تست اقدام کنید.

چند نوع تست کرونا وجود دارد؟

برای انجام تست کرونا در منزل یا محل کار، دو نوع تست وجود دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. انتخاب تست مورد نظر برای آزمایش کرونا، انتظار فرد یا پزشک متخصص از نتیجه آزمایشی است که انجام می گیرد. تست آنتی بادی برای این منظور انجام می گردد، که فرد آزمایش دهنده، متوجه گردد که آیا در مدتی گذشته به کرونا مبتلا شده است یا خیر.

در حالی که تست پی سی آر، مناسب برای غربالگری می باشد و نشان دهنده این موضوع است که شرایط فرد مشکوک به ابتلا، در حال حاضر چه شرایطی دارد.

تست آنتی بادی

تست آنتی بادی را در هر زمانی می توانید انجام دهیم. چه علائم بیماری شما شروع شده باشد و چه برطرف شده باشد. با حمله ویروس به بدن، سیستم دفاعی فعال شده و پادتن فراوری خواهد نمود. آنالیز میزان پادتن به پزشکان یاری می نماید تا مرحله بیماری را به خوبی تشخیص دهند. به طور مثال اگر پادتن بیش از حد طبیعی در بدن وجود داشته باشد، یعنی بدن توانسته است با ویروس مقابله کند و شرایط بیمار رو به بهبودی خواهد رفت. این تست احتیاجی به ناشتا بودن و شرایط خاصی ندارد. این تست همانند آزمایش های خون معمولی است.

تست پی سی آر

تست PCR، همان تست اصلی تشخیص وجود ویروس کرونا در بدن شماست. بهتر است با مشاهده اولین علائم کرونا این تست را انجام دهید تا هر چه زودتر درمان خود را شروع کنید. اعتبار این تست از تست آنتی بادی بیشتر است و جواب دقیق تری را دارد.

در طی این تست، یک سواپ پنبه ای به طول 15 سانتی متر از بینی شما وارد حلق می گردد. سپس کمی چرخانده می گردد تا نمونه گیری از ترشحات شما گرفته گردد. به نظر دردناک می آید اما به شما اطمینان می دهیم که هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد و تنها ممکن است کمی احساس ناخوشایندی داشته باشید. همانند زمانی که برای چکاب گوش خود به دکتر مراجعه می کنید و دکتر برای معاینه گوش شما از ابزار مختلفی استفاه می نماید و داخل گوش شما فرو می نماید.

چه زمانی ضروری است بچه ها تست کرونا بدهند؟

بچه ها نیز مانند بزرگسالان بلافاصله بعد از پیدا کردن اولین علائم کرونا باید تست را انجام دهند. هوم کا با تیم مجرب و حرفه ای خود تست کرونا برای بچه ها در منزل نیز انجام می دهد. وجود بیماری کرونا در بدن بچه ها، به ویژه بچه های که بیماری زمینه ای دارند خطرناک است. در صورتی که کودک شما هر یک از بیماری های آسم، دیابت، اختلالات خون، بیماری های ریه، بیماری های قلب و کبد، بیماری های کلیه که احتیاج به دیالیز داشته باشند و ضعف سیستم ایمنی دارد و همچنین اولین علائم کرونا را در آن ها مشاهده کردید بهتر است برای درمان هر چه زودتر بیماری، تست کرونا برای بچه ها را انجام دهید. انجام تست کرونا در منزل می تواند برای کودک شما ترس کمتری داشته باشد.

تست کرونا هوم کا

مجموعه خدمات مراقبتی پرستاری و پزشکی در منزل هوم کا تمامی خدمات تست کرونا را در محل شما ارائه می دهد. کافی ست برای انجام تست کرونا در منزل یا دریافت مشاوره آنلاین با هوم کا به شماره 02191025595 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین به وسیله آدرس وب سایت هوم کا www.homeca.ir با کارشناسان هوم کا در ارتباط باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 978

به "تست کرونا در محل کار با قیمت مناسب و پاسخ دهی سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا در محل کار با قیمت مناسب و پاسخ دهی سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید