تلفات سنگین ائتلاف سعودی در صراوح

به گزارش مجله ایرکا، سخنگوی نیرو های مسلح یمن از کشته و زخمی شدن ده ها نیروی ائتلاف سعودی در مأرب خبر داد.

تلفات سنگین ائتلاف سعودی در صراوح

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن، امروز (سه شنبه)، گزارش کرد که ارتش و کمیته های مردمی این کشور توانستند، تلفات جانی و خسارت های سنگینی به نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی در مأرب (شرق صنعاء) وارد کنند.

به گزارش وبگاه خبری انصارالله، سخنگوی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد که امروز صبح نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی در صراوح در حال پیشروی گسترده بودند که ارتش و کمیته های مردمی یمن با آن ها مقابله می کنند بطوریکه ده ها تن از نیرو های متجاوز کشته یا زخمی می شوند.

یحیی سریع همچنین گزارش کرد که متجاوزان طی شش ساعت گذشته 20 حمله هوایی انجام دادند که چهارده تای این حملات به ناحیه خب والشعف در استان الجوف (شمال صنعاء) اجرا شده و شش تای دیگر به شهر صراوح.

ائتلاف سعودی-آمریکایی، چهارشنبه شب هفته گذشته (20 فروردین) از آتش بس دو هفته ای به صورت یکجانبه خبر داد و این آتش بس از پنجشنبه (21 فروردین) وارد مرحله اجرا شد؛ اما با این حال، حملات ائتلاف به یمن کماکان ادامه دارد.

در همین ارتباط، عربستان، تنها چند ساعت پس از اعلام آتش بس، با حمایت عناصر عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن و نیرو های التجمع الیمنی للاصلاح شش عملیات زمینی گسترده را در طول مرز های جنوبی سعودی آغاز کردند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 277

به "تلفات سنگین ائتلاف سعودی در صراوح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات سنگین ائتلاف سعودی در صراوح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید