توقف فعالیت جرمن وینگز پس از شیوع کرونا

به گزارش مجله ایرکا، توقف فعالیت جرمن وینگز پس از شیوع کرونا

هیئت اجرایی گروه هواپیمایی لوفتهانزا با توجه به شیوع کرونا و مقابله با تاثیرات اقتصادی مخرب ناشی از آن، تصمیماتی را اتخاذ نموده است که از مهمترین آن ها می توان به توقف فعالیت جرمن وینگز که یکی از ایرلاین های ارزان قیمت این گروه هواپیمایی است اشاره نمود.

توقف فعالیت جرمن وینگز پس از شیوع کرونا

در بیانیه ای، گروه هواپیمایی لوفتهانزا اظهار داشت که انتظار نمی رود صنعت هواپیمایی بتواند به سرعت خود را بازسازی کند و به دوران پیش از کرونا بازگردد. لوفتهانزا معتقد است که برای برداشتن کامل محدودیت های سفرها در سراسر دنیا حداقل به چندین ماه و برای تقاضای دنیای برای بازگشت سفرهای هوایی به دوران پیش از بحران کرونا به چندین سال زمان احتیاج است.

در لوفتهانزا به طور موقت، ادامه فعالیت 6 فروند هواپیمای ایرباس A380S، هفت فروند هواپیمای A340-600s و 5 فروند هواپیمای بوئینگ 400s-747 متوقف خواهد شد و بیش از 11 فروند هواپیمای A320s در جهتهای کوتاه کنار گذاشته خواهند شد.

طبق اخبار رسیده از گروه هواپیمایی لوفتهانزا، این ایرلاین با هدف حرکت به سوی استفاده از هواپیماهایی با سوخت کارامدتر در جهتهای طولانی، هواپیمای ایرباس A380s را پیشتر برای فروش به ایرباس در سال 2022 کنار گذاشته بود. گفته می گردد تصمیم از رده خارج کردن هواپیماهای A340s و B747s به دلیل معایب محیطی و مالی این هواپیماها بوده است.

این تصمیم بدین معنا است که لوفتهانزا ظرفیت پروازهای خود به فرانکفورت و مونیخ را کاهش خواهد داد.

علاوه بر این، لوفتهانزا سیتی لاین نیز که یکی از زیرمجموعه های گروه هواپیمایی لوفتهانزا است، و پروازهایی طولانی جهت به مقاصد گردشگری دارد، 3 ایرباس A340-300s خود را از رده خارج خواهد کرد. در حالیکه ایرلاین ارزان قیمت یورووینگز نیز 10 فروند هواپیمای ایرباس A320s خود را از رده خارج خواهد کرد.

جرمن وینگز نیز در جلسه ای که با لوفت هانزا داشته است در این طرح تمامی پروازهای خود را متوقف خواهد کرد.

طرح بازسازی پیشتر در ایرلاین های اتریشی و هواپیمایی بروکسل شروع شده بود و هر دو ایرلاین درصدد کاهش اندازه ناوگان خود هستند، در حالیکه سوئیس اینترنشنال ایرلاینز در تحویل هواپیماهای جدید کوتاه جهت تاخیر خواهد داشت و پیش از آن هواپیماهای قدیمی خود را از رده خارج خواهد کرد.

علاوه بر این، گروه هواپیمایی لوفتهانزا اجاره نامه های خود با دیگر ایرلاین ها را نیز لغو نموده است.

گروه هواپیمایی لوفتهانزا اظهار نموده است: هدف برای تمامی پرسنل که تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرند یکسان باقی می ماند و کوشش می گردد تا جایی که ممکن است پرسنل بتوانند به همکاری خود با این شرکت ادامه دهند. بنابراین صحبت با اتحادیه و شوراهای کارگری انجام خواهد شد تا با ایجاد مدل های شغلی جدید موقعیت شغلی بسیاری از کارکنان حفظ گردد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 294

به "توقف فعالیت جرمن وینگز پس از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فعالیت جرمن وینگز پس از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید