خبرنگاران برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا گیلان معرفی شدند

به گزارش مجله ایرکا، رشت - خبرنگاران - اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان معرفی شدند.

خبرنگاران برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا گیلان معرفی شدند

اسفندیار ضیائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فیلم های ارسالی ثنا مشعوف از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان املش، هانیه رستم زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و محمد آرزمی از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شهرستان سیاهکل به عنوان آثار برتر معرفی گردید.

وی اضافه نمود : صدرا آبزن عضو انجمن عکاسی کانون گیلان، آرینا فیروزوند و آیسان قربانی از مرکز فرهنگی هنری کانون تالش نیز در این جشنواره شایسته عنوان برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی، مراسم مذهبی، پرورش استعدادهای هنری و تقویت زاویه دید هنرمندانه آینده سازان ایران اسلامی، گسترش فعالیت های هنری کانون پرورش فکری و ترغیب بچه ها و نوجوانان هنرمند برای پرداختن به موضوع های مرتبط هیات ها و مراسم مذهبی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا، آیین ها و نمادهای عاشورایی، مراسم تعزیه، روضه های خانگی و آیین های عزاداری ماه محرم از محورهای موضوعی مسابقه عکاسی و فیلم سازی بود، افزود: این مسابقه در قاب عاشورا همزمان با ماه محرم و با همکاری شورای اقامه نماز و واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان برگزار گردید.

ضیائی بیان داشت: گروه سنی نونهال 9 تا 11 سال، نونگاه 12 تا 14 سال، نوجوان 15 تا 17 سال و اعضای ارشد 18 تا 23 سال از مخاطبان شرکت در این مسابقه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان گفت: همزمان با ایام فاطمیه، از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی به عمل می آید.

افزون بر 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز 31 گانه کانون پرورش فرکی استان گیلان عضو هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 730

به "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا گیلان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی در قاب عاشورا گیلان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید