خبرنگاران سرمربی تیم ملی آلیش زنان: قهرمانی جهان را تکرار می کنیم

به گزارش مجله ایرکا، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان گفت: قصد ما تکرار قهرمانی جهان است و بدنبال این هستیم تا رنگ مدال ها زرین تر شود.

خبرنگاران سرمربی تیم ملی آلیش زنان: قهرمانی جهان را تکرار می کنیم

آنا براتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 10 ماه از قهرمانی تیم ملی آلیش زنان ایران در پیکارهای جهانی قزاقستان می گذرد و به دلیل شیوع ویروس کرونا طی این مدت اردویی نداشتند. همین امر سبب شد تا انگیزه خود را از دست دهند. تصور نمی کردیم که دوباره بتوانیم با بحران کرونا کشتی را آغاز کنیم.

وی اضافه نمود: وقتی کرونا آغاز شد ستاد مبارزه با کرونا گفت که ورزش های پربرخورد نمی توانند تمرینات خود را آغاز کنند و همین موضوع از انگیزه ملی پوشان کم کرد. هر چند در این مدت بسیاری از کشتی گیران به صورت انفرادی تمریناتی داشتند.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان با اشاره به اینکه با آغاز اردوی ملی پوشان تصور می کردم که سطح آمادگی آنان پایین باشد، گفت: برخی از آلیش کاران تمرین نداشتند اما با حضور در اردو دوباره انگیزه گرفتند. تست آمادگی جسمانی، تنفسی و فنی از آنان گرفتیم تا سطح ملی پوشان را ارزیابی کنیم. آنان 70 درصد از آمادگی لازم برخوردار بودند.

وی گفت: علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در محل اردوی آلیش کاران حضور یافت و با آنان گفت و گویی داشت. ما قهرمان جهان هستیم و این تعداد از مدال ها کم است. زیرا در مسابقات جهانی یک طلا، نقره و برنز بدست آوردیم. وی مطرح نمود که توانایی ما بیشتر است و باید حداقل 6 مدال کسب کنیم که 3 مدال این مسابقات باید طلا باشد.

براتی با بیان اینکه قصد ما تکرار قهرمانی جهان است، یادآور شد: بدنبال این هستیم تا رنگ مدال ها را بهتر کنیم. کشتی آلیش در حال حرکت در جهت درستی است و مسابقاتش به خوبی برگزار می شود. اگر با حمایت فدراسیون به همین منوال ادامه یابد، آینده خوبی در پیش خواهیم داشت.

اردوی تیم ملی کشتی آلیش از 28 مهر تا اول آبان برای حفظ انگیزه و آمادگی جسمانی کشتی گیران برگزار گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 615

به "خبرنگاران سرمربی تیم ملی آلیش زنان: قهرمانی جهان را تکرار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ملی آلیش زنان: قهرمانی جهان را تکرار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید