خبرنگاران معاون استاندار ایلام: اداره های دولتی تعطیل نیستند

به گزارش مجله ایرکا، ایلام - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: تمام دستگاه های اداری دولتی استان شنبه نهم فروردین باز است و کارکنان این دستگاه ها جوابگوی مراجعان احتمالی خود هستند.

خبرنگاران معاون استاندار ایلام: اداره های دولتی تعطیل نیستند

معروف بسطامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بنا بر تصمیم ستاد کرونا ادارات با یک سوم مجموع نیروها کار خود را انجام می دهند.

وی افزود: مدیران داویر دولتی باید با انجام شیفت بندی بین نیروهای خود یک سوم از آنها را برای انجام امور به محل فرابخوانند و به سایر افراد دورکاری و تا حد امکان مرخصی بدهند.

بسطامی یادآور شد: مدیران دستگاه های دولتی باید در کنار معین شیفت بندی کارکنان خود برای افراد دورکار نیز شیوه وظایف را توضیح دهند تا امور اداری معطل نماند.

وی گفت: این مصوبه بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با هدف قطع هرچه بیشتر زنجیره انتقال این ویروس و نیز کاهش مراجعه افراد به خارج از منزل اتخاذ شده است.

وی افزود: این مصوبه شامل نهادهای نظامی و انتظامی، بانک ها، موسسه های مالی و دستگاه های خدمات رسان و امدادی نیست و آنها بر اساس بخشنامه های مختص به خود عمل می کنند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شمار افرادی که در ایلام بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند با احتساب 2 مورد جدید از 19 نفر به 21 مورد رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار مبتلایان به کرونا نیز طی این مدت با احتساب 9 مورد جدید از 237 نفر به 246 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان و کادر درمانی مبتلا به کرونا نیز افزایش یافته است، افزود: 6 پزشک و 9 نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر کریمیان یادآور شد: 150 نفر از افراد مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 238

به "خبرنگاران معاون استاندار ایلام: اداره های دولتی تعطیل نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار ایلام: اداره های دولتی تعطیل نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید