خبرنگاران معاون شهردار زاهدان: کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی در اختیار خانواده های دارای بیمار قرار می گیرد

به گزارش مجله ایرکا، زاهدان- خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: شهروندانی که بیمار کرونایی در منزل دارند از کیسه های زباله مخصوص استفاده کنند و خانواده هایی که توان تامین این نوع کیسه ها را ندارند از طریق این سازمان قابل دریافت است.

خبرنگاران معاون شهردار زاهدان: کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی در اختیار خانواده های دارای بیمار قرار می گیرد

محمدامیر براهویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی یک راهکار مناسب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: از آنجاییکه حفظ سلامتی پاکبانان برای شهرداری یک الویت اساسی است، تهیه و تامین کیسه های زباله ویژه بیماران کرونایی کمک بزرگی به سلامت پاکبانان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان بیان نمود: این کیسه های زباله به رنگ قرمز بوده و خانوارها بایستی زباله های آلوده خود را در آن گذاشته تا پاکبانان با احتیاط بیش تر آن ها را جمع آوری و حمل کنند.

وی شرح داد: چنان چه این خانواده ها امکان تهیه کیسه زباله ویژه را ندارند می توانند با سامانه 137 تماس گرفته تا شهرداری نسبت به مهیا نمودن این کیسه ها اقدام کند.

براهویی با تاکید بر سلامت پاکبانان و کارگران خدمات شهری گفت: سلامت پاکبانان و کارگران و نیروهای خدماتی شهری برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که این قشرها، آسیب پذیر و در صف مقدم فعالیت های شهری و مقابله با کرونا قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نسبت به تامین لوازم حفاظتی برای پاکبانان از زمان شیوع بیماری کرونا اقدام نموده و همچنین اجرای طرح غربالگری و تب سنجی پرسنل خدمات شهری به صورت روزانه از 16 فروردین عملی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 256

به "خبرنگاران معاون شهردار زاهدان: کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی در اختیار خانواده های دارای بیمار قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون شهردار زاهدان: کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی در اختیار خانواده های دارای بیمار قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید