خبرنگاران نهادهای ورزشی هرمزگان 1760بسته معیشتی هدیه کردند

به گزارش مجله ایرکا، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: در راستای رزمایش مواسات وهمدلی، هزارو 760 بسته معیشتی از سوی سازمان های مردم نهادجوانان و هیات های ورزشی استان بین نیازمندان توزیع می گردد.

خبرنگاران نهادهای ورزشی هرمزگان 1760بسته معیشتی هدیه کردند

محمود رضا امیاری روز دوشنبه در نشست ستاد مواسات وهمدلی استان اضافه کرد: در مرحله بعدی نیز بیش از پنج هزار بسته از سوی نهادهای وهیات های ورزشی هرمزگان بین نیازمندان هرمزگان توزیع گردد.

وی بیان داشت: این حرکت خداپسندانه تا نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهارداشت: رزمایش عظیم یاری مومنانه با تمام ظرفیت و امکانات جامعه عظیم ورزش وجوانان استان شروعشده و این امر به منظور تبعیت از فرمان رهبرمعظم انقلاب، با توجه به شرایط موجود کشور و با اعلام آمادگی جامعه عظیم و همواره در صحنه ورزش و جوانان انجام شده است.

امیاری از جوانان و خیران هرمزگان خواست در رزمایش همت جوانانه یاری مومنانه مشارکت همه جانبه را داشته باشند.

در راستای دستور رهبر معظم انقلاب، رزمایش یاری مومنانه از نیمه شعبان با هدف یاری به اقشار نیازمند و کم درآمد وکسانی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شدند، شروع و تا سرانجام ماه مبارک رمضان ادامه خواهدداشت و قرارگاه استانی این رزمایش ملی در هرمزگان شکل گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 309

به "خبرنگاران نهادهای ورزشی هرمزگان 1760بسته معیشتی هدیه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نهادهای ورزشی هرمزگان 1760بسته معیشتی هدیه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید