خبرنگاران پول های انتخاباتی ترامپ در ویسکانسین به سرقت رفت

به گزارش مجله ایرکا، تهران- خبرنگاران- حزب جمهوریخواه روز پنجشنبه اظهار داشت که 2.3 میلیون دلار از منابع انتخاباتی ترامپ در ویسکانسین توسط هکرها به سرقت رفته است.

خبرنگاران پول های انتخاباتی ترامپ در ویسکانسین به سرقت رفت

به گزارش خبرنگاران از شبکه ان بی سی نیوز، اندور هیت گفت: هکرها 2.3 میلیون دلار از حساب حزب جمهوری خواه ویسکانسین که برای یاری به انتخاب مجدد دونالد ترامپ اختصاص یافته بود، سرقت کردند.

رییس حزب جمهوریخواه در ویسکانسین اضافه کرد: حزب جمهوریخواه در 22 اکتبر (اول آبان) متوجه فعالیت مشکوک شد و روز آدینه موضوع را به پلیس اف بی آی خبر داد.

حمله هکرها در ایالت ویسکانسین در حالی رخ می دهد که رقابت میان بایدن و ترامپ برای کسب آرای الکترال ایالت ها روز به روز شدیدتر شده و این ایالت نیز با داشتن 10 رای الکترال در پیروزی هر یک از نامزدهای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا نقش بسزایی دارد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در سال 2016 توانست با کسب 23 هزار رای پیروز انتخابات ایالت ویسکانسین گردد و برای این دور از انتخابات نیز برنامه ویژه ای برای این ایالت دارد.

جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 نیز چشم به آرای ایالت ویسکانسین دوخته و قرار است امروز (آدینه) به ایالت سفر کند.

بیش از 70 میلیون تن از شهروندان آمریکا تا چهارشنبه 28 اکتبر (هفتم آبان) با ارسال آراء خود در انتخابات روز سوم نوامبر (13 آبان) شرکت کردند. این مقدار بیش از نصف کل شرکت کنندگان در انتخابات سال 2016 محسوب می گردد و نشان می دهد که میزان مشارکت در رای گیری سال جاری بشکل بیسابقه ای نسبت به گذشته افزایش خواهد یافت.

جمهوری خواستار در ایالت هائی که تحت کنترل دارند با برگزاری حضوری رای گیری زودرس در کوشش جبران عقب ماندگی خود هستند. دموکرات ها در میان اقلیت های قومی و مذهبی و خارجی تباران از آراء بیشتری برخوردارند و افراد وابسته به این گروه ها تا کنون کمتر در انتخابات حضوری شرکت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 620

به "خبرنگاران پول های انتخاباتی ترامپ در ویسکانسین به سرقت رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پول های انتخاباتی ترامپ در ویسکانسین به سرقت رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید