خبرنگاران کنفرانس تازه های علوم ورزش و سلامت در ایلام برگزار می شود

به گزارش مجله ایرکا، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه ایلام گفت: کنفرانس ملی تازه های علوم ورزش و سلامت در دانشگاه ایلام با ارائه 170 مقاله علمی 19 و 20 آذر ماه جاری در دانشگاه ایلام بصورت آنلاین برگزار می شود.

خبرنگاران کنفرانس تازه های علوم ورزش و سلامت در ایلام برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی اکبری گفت: این کنفرانس ملی با حمایت همه جانبه وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان، با همکاری مشترک دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در راستای تحقق اهداف مهمی شامل ارائه آخرین یافته های علمی، پژوهشی و همچنین تبادل نظر در موضوعات تحقیقی به منظور افزایش توان علمی و تحلیلی جامعه تربیت بدنی و علوم ورزشی و تلاش جهت بومی سازی و کاربردی کردن نظریه های علمی در حوزه ورزش برگزار می شود.

وی اضافه نمود: از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس ملی تلاش جهت کاربردی کردن نظریه های علمی در حوزه سلامت، ایجاد بستری مناسب برای طرح دیدگاه های تخصصی، ایجاد بستری مناسب برای همگرایی و تعامل کاربردی بین جامعه علمی و عملی، بررسی چشم اندازهای نوین در تربیت بدنی و علوم ورزشی، شناسایی نقاط ضعف وقوت، فرصت ها، چالش ها و ارائه راهبردهای عملیاتی در توسعه علمی ورزشی کمک به رشد و ارتقا سطح فنی ورزش کشور با بهره گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و ورزشکاران است.

به گفته رییس دانشگاه ایلام این کنفرانس با محورهای فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی برگزار می شوند.

علی اکبری با اشاره به همکاری خوب فدراسیون های ورزشی برای برگزاری این کنفرانس، یادآور شد: در این کنفرانس هفت فدراسیون کشتی، همگانی، پزشکی ورزشی، جودو، جانبازان و معلولین، کبدی و هاکی مشارکت فعال دارند.

رییس دانشگاه به استقبال خوب پژوهشگران و نویسندگان در سطح کشور از فراخوان این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در مجموع 170 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 18 مورد از آن ها در پنل های اختصاصی ارائه خواهند شد و بقیه به صورت پوستر از روی سایت کنفرانس به آدرس http://ncsshi.ilam.ac.ir قابل مشاهده هستند.

وی با بیان اینکه مقالات برتر در مجله علمی پژوهشی ابن سینا چاپ خواهند شد، گفت: آیین افتتاحیه با سخنرانی دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان دانشجویان کشور و دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود و دکتر علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و فناوری نیز یکی از سخنرانان کلیدی کنفرانس خواهد بود.

رییس دانشگاه ایلام در خصوص فرایند برگزاری کنفرانس نیز اظهار کرد: برای برگزاری کنفرانس بصورت آنلاین تدابیر خاصی اندیشیده شده و از جمله ارائه 17 سخنرانی علمی و کلیدی و 10 کارگاه تخصصی از جمله برنامه های روزهای برگزاری کنفرانس خواهد بود.

علی اکبری شرح داد: با توجه به اینکه برگزاری کنفرانس در محیط SKYROOM می باشد، برای حضور در کنفرانس نیازی به هیچگونه نرم افزار جانبی وجود ندارد و فقط برای استفاده بهتر پیشنهاد می شود از آخرین بروزرسانی مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده شود، همچنین آدرس سایت کنفرانس http://ncsshi.ilam.ac.ir http://www.ncsshi.irا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 716

به "خبرنگاران کنفرانس تازه های علوم ورزش و سلامت در ایلام برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنفرانس تازه های علوم ورزش و سلامت در ایلام برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید