خبرنگاران 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد

به گزارش مجله ایرکا، گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با پیگیری های اجرا شده و مساعدت شرکت شهرک های صنعتی گلستان، 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی این شهرستان افزوده شد و گستره آن به 200 هکتار رسید.

خبرنگاران 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد

خلیل رجبلی روز دوشنبه به مناسبت عظیمداشت 17 مرداد روز خبرنگار باحضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی گنبدکاووس، گفت: شرکت شهرک های صنعتی گلستان برای تملک این میزان زمین که امروز تحویل نمایندگی شرکت در این شهرستان شد، 200 میلیارد ریال هزینه کرد.

وی اضافه نمود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم آغاز عملیات زیرسازی و فراهم کردن زیرساخت های مورد احتیاج استقرار صنایع در زمین جدید، هفته دولت سال جاری برگزار می گردد.

رجبلی اضافه نمود: هم اکنون از مجموع 90 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس که دارای پروانه بهره برداری، 70 واحد آن فعال و 20 واحد دیگر نیز غیر فعال هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس ادامه داد: بیشتر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان با حدود 2 هزار فرصت شغلی در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی و فلزی مشغول فعالیت هستند.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان عظیم استان گلستان است که بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی آن در شهرک صنعتی آن مستقر هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 501

به "خبرنگاران 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 هکتار به مساحت شهرک صنعتی گنبدکاووس افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید