خبرنگاران 18 بازارچه دائمی در لرستان ایجاد می شود

به گزارش مجله ایرکا، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مقدمات ایجاد 18 بازارچه دائمی برای رونق کسب و کار و فعالیت اقتصادی در استان انجام شده است.

خبرنگاران 18 بازارچه دائمی در لرستان ایجاد می شود

بهزاد منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در بازارچه دائمی علاوه بر عرضه و فروش صنایع دستی ، غذاهای محلی معرفی و آئین های محلی و بومی به گردشگران معرفی می شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد بازارچه محلی سرمایه گذاران بخش خصوصی تمایل کمتری نسبت به سرمایه گذاری دارند که در نهایت با سازمان تعاون روستایی لرستان برای این موضوع به توافق رسیدیم اهار داشت: اخیرا اقدامی را با مجموعه سازمان تعاون روستایی انجام دادیم که از این طریق بتوانیم بازارچه های دائمی را راه اندازی کنیم و در حال حاضر هم در چند نقطه شهر خرم آباد مقدمات اجرای ایجاد بازارپه را آغاز کرده ایم.

منصوری با بیان اینکه در حال حاضر روال اداری ایجاد بازارچه های محلی دائمی در لرستان آغاز شده است، گفت: برای ایحاد این بازارچه در خرم آباد با شهرداری به توافق رسیده ایم که بایستی موضوع در شورای اسلامی شهر طرح شود تا مجوز سرمایه گذاری آن هم گرفته شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده این تعداد بازارچه به صورت بازارچه های دائمی در کل استان عملیاتی شود تا مردم دیگر شهرهای استان نیز از وجود این بازارچه ها بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان درباره بودجه لازم برای ایجاد این بازارچه ها در استان گفت: ردیف اعتباری ایجاد این بازارچه ها در بودجه سال 1400 در نظر گرفته شده است و این مهم به تامین منابع کمک می کند، اگرچه هنوز اعتبار موردنیاز آن مشخص نیست.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر این مساله را هم پیگیری کرده ایم که با همکاری شهرداری این بازارچه ها راه اندازی شود تا از این طریق به بخش های مختلف استان کمک شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 798

به "خبرنگاران 18 بازارچه دائمی در لرستان ایجاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 18 بازارچه دائمی در لرستان ایجاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید