دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما تعیین شد، رئیس جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!

به گزارش مجله ایرکا، ایسنا نوشت: مایکل کوهن، وکیل خصوصی سابق دونالد ترامپ گفت که رئیس جمهور آمریکا غوطه ور در جانشین پیشین خود، باراک اوباما است و این غوطه وری را به حسادت نسبت داد.

دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما تعیین شد، رئیس جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش هیل، ریچل مادو از شبکه ام اس ان بی سی، به پاراگرافی در کتاب کوهن با نام بی وفا ارجاع داد که در آن کوهن اشاره نموده ترامپ ضرورتاً به ادعاهای کاذب مبنی بر اینکه اوباما خارج آمریکا متولد شده، باور نداشته است؛ بلکه ترامپ بیشتر به دنبال استفاده از مسائلی بود که اذهان طرفداران او را مشوش کند.

کوهن به مادو گفت: نفرت ترامپ از باراک اوباما ساده است: او سیاه پوست است، در هاروارد حقوق خوانده، به عنوان بهترین شاگرد کلاسش فارغ التحصیل شده، بیانی فوق العاده شیوا دارد، و تمام چیزهایی است که ترامپ می خواهد باشد. و ترامپ نمی تواند این را بپذیرد. بنابراین اگر شما جای ترامپ باشید و نتوانید این ها را بپذیرید، چکار می کنید؟ به آن حمله می کنید.

کوهن در کتابش که روز سه شنبه منتشر شد، ادعا می نماید که ترامپ در خلوت، مکرراً اظهارات نژادپرستانه ای درباره اوباما و نلسون ماندلا بیان می نموده است. او همچنین عکسی را از برنامه ویدئویی که قرار بود در کنوانسیون ملی جمهوری خواستار در 2012 پخش گردد، منتشر کرد که در آن ترامپ یکی از طرفداران اوباما را اخراج می نماید. پخش این برنامه بعداً لغو شد.

وکیل پیشین رئیس جمهور همچنین به او توصیه نموده که کناره گیری کند، چرا که احتمالاً در دردسرهای حقوقی خواهد افتاد، مگر اینکه معاونش مایک پنس رئیس جمهور گردد و او را عفو کند!

کاخ سفید قویاً ادعاهای کتاب کوهن را رد نموده است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه ای گفت: مایکل کوهن یک گناه کار سیاه رو و وکیل اخراجی است که به کنگره دروغ گفته است. او تمام اعتبار خود را از دست داده و دیدن آخرین کوشش هایش برای استفاده از دروغ، چندان مایه غافلگیری نیست.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 567

به "دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما تعیین شد، رئیس جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما تعیین شد، رئیس جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید