سازنده کلیپ جنجالی ازدواج بچه ها دستگیر شد

به گزارش مجله ایرکا، سرپرست پلیس فتای تهران عظیم از دستگیری سازنده و عامل انتشار کلیپی که در آن اقدام به ترویج و تبلیغ کودک همسری نموده بود، اطلاع داد.

سازنده کلیپ جنجالی ازدواج بچه ها دستگیر شد

به گزارش ایسنا، سرهنگ گودرزی دراین باره گفت: به دنبال انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی از سوی فردی ناشناس که در آن ضمن اهانت به تاریخ مردم ایران اقدام به تبلیغ کودک همسری و کودک آزاری در فضای مجازی نموده بود، حساسیت زیادی در جامعه ایجاد شده و افکار عمومی جریحه دار شد که درهمین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا نهاده شد و تیمی از افسران مجرب این پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: به همین دلیل و در جریان رصدهای انجام شده، با اقدامات فنی انجام شده و هماهنگی قضایی با دادستان تهران، معین شد که انتشار دهنده فیلم، جوانی ساکن یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی است، لذا طی اخذ نیابت قضایی و اعزام اکیپی از ماموران به آن استان متهم به هویت م - ع در محل مخفیگاه خود مورد شناسایی نهاده شد و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرپرست پلیس فتای تهران عظیم با اشاره به انجام بازپرسی از متهم گفت: متهم در تحقیقات اولیه و روبرو با ادله های پلیس لب به اعتراف گشود و در کمال پشیمانی گفت که انگیزه اش از انتشار این کلیپ در فضای مجازی اغفال یکی از دوستانش بود که به واسطه آن اقدام به انتشار مطالب فوق در شبکه های اجتماعی نموده است.

گودرزی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص ادامه دارد: گفت: قطعا پلیس فتا با افرادی که بخواهند با اقدامات این چنینی افکار عمومی را جریحه دار نمایند برخورد خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 365

به "سازنده کلیپ جنجالی ازدواج بچه ها دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده کلیپ جنجالی ازدواج بچه ها دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید