سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

به گزارش مجله ایرکا، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با صدور حکمی، سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم را منصوب کرد.

سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حمیدرضا علومی یزدی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علی جلیلی شیشوانی را به عنوان سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب کرد.

در حکم سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم آمده است: نظر به شایستگی های فردی، سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و موافقت مقام عالی وزارت، بدین وسیله به عنوان مشاور معاون حقوقی و امور مجلس و سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است در سایه عنایت حضرت حق و توجّهات امام عصر (عج) در برقراری تعامل سازنده بین وزارت عتف و مجلس شورای اسلامی با رعایت موازین قانون اساسی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و شیوه نامه همکاری بین دولت و مجلس پیروز و مؤید باشید.

بی تردید تعالی آموزش عالی، پژوهش و فناوری کشور در گروی همکاری صمیمانه و درک متقابل بین مدیران اجرائی، دانشگاهیان، پژوهشگران و فناوران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت رئیسه و بویژه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات است که جنابعالی به نحو مطلوب در ایجاد این ارتباط، همدلی و هم افزائی کوشش خواهید کرد.

از سایر مسئولیت های وی می توان به، استادی دانشگاه صنعتی شریف، مشاورت وزیر نیرو، عضو شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 456

به "سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید