سلطانی فر: یک میلیارد تومان برای خرید سلاح به فدراسیون تیراندازی پرداخت می گردد، دادگر: به کسب 6 سهمیه دلخوش نیستیم

به گزارش مجله ایرکا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت که برای خرید سلاح و مهمات لازم ملی پوشان تیراندازی، یک میلیارد تومان به فدراسیون تیراندازی پرداخت خواهد شد.

سلطانی فر: یک میلیارد تومان برای خرید سلاح به فدراسیون تیراندازی پرداخت می گردد، دادگر: به کسب 6 سهمیه دلخوش نیستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک، با ابراز رضایت از کسب سهمیه های تیراندازی در المپیک 2020 توضیح داد: با توجه به جامعه مخاطب فراوان و علاقه مندی های زیاد به این رشته، این بار می توان با توجه به رفع دغدغه های اسلحه و مهمات، علاوه بر حضور در المپیک به کسب مدال هم نگاه امیدوارکننده داشت.

وی با اشاره به اهمیت رفع شدن دغدغه های ملی پوشان تیراندازی گفت: برای حضور خوب تیراندازی ایران در بازی های المپیک، علاوه بر تخصیص های از پیش مشخص شده، مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید سلاح و مهمات به فدراسیون تیراندازی پرداخت خواهد شد.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی که در بخشی از این نشست که به آنالیز شرایط تیراندازی اختصاص داشت، گزارشی از فرایند آماده سازی ورزشکاران کسب سهمیه المپیک ارائه کرد و دقایقی به آخرین شرایط این رشته پرداخت.

دادگر در این نشست گفت: ما به کسب شش سهمیه تیراندازی در بازی های المپیک 2020 که یک رکورد محسوب می گردد، دلخوش نیستیم و مرحله دوم کار ما برای درخشش در المپیک شروع شده است. کشور ما به دلیل تحریم های ظالمانه، در شرایط سختی قرار گرفته است و این شرایط بر فدراسیون تیراندازی که جزئی از کشور است، سایه افکنده است، اما خوشبختانه در این شرایط سخت هم پیروز به کسب شش سهمیه المپیک شدیم و الان تمام کوشش خود را معطوف درخشش در المپیک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه آسیب شناسی از حضور ورزشکاران در دوره های قبل المپیک اجرا شده، توضیح داد: برنامه ریزی برای حضور پیروز در المپیک اجرا شده است و امیدوارم با کاهش مسائل، بتوانیم علاوه بر پیروزیت در کسب سهمیه، حضور کیفی خوبی هم رقم بزنیم.

در این جلسه، مدیر تیم های ملی و سرمربیان تیم های ملی آقایان و بانوان تیراندازی هم حضور داشتند و به ارائه گزارشی از آخرین شرایط ملی پوشان پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 3

به "سلطانی فر: یک میلیارد تومان برای خرید سلاح به فدراسیون تیراندازی پرداخت می گردد، دادگر: به کسب 6 سهمیه دلخوش نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: یک میلیارد تومان برای خرید سلاح به فدراسیون تیراندازی پرداخت می گردد، دادگر: به کسب 6 سهمیه دلخوش نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید