عذرخواهی مورینیو از داور بازی چلسی - واتفورد

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران: پیروزی چلسی در جام حذفی انگلیس و اتفاقاتی که در جریان آن رخ داد، آقای خاص را مجاب کرد حداقل یک بار به خاطر قضاوت اشتباهش درباره داوران عذرخواهی کند.

عذرخواهی مورینیو از داور بازی چلسی - واتفورد

به گزارش خبرنگاران، چهار روز پس از قبول شکست سنگین 5 بر3 برابر تاتنهام، آبی پوشان لندن در دور سوم جام حذفی انگلیس پیروز شدند میهمان دسته اولی خود، واتفورد را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند و راهی دور چهارم شوند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی در انتها این بازی برخلاف بازی قبلی تیمش در خانه تاتنهام، به تمجید از عملکرد داور پرداخت و از او عذرخواهی کرد.

در نیمه دوم بازی خطایی در محوطه جریمه واتفورد صورت گرفت که مورینیو معتقد بود پنالتی بوده است اما کوین فرند، داور بازی پنالتی اعلام نکرد و این اتفاق واکنش تند مورینیو را به همراه داشت، هرچند لحظه ای بعد لوئی رمی برای چلسی گلزنی کرد.

مورینیو که بابت اظهارات جنجالی و اهانت آمیز اخیرش پس از دربی لندن از کسی عذرخواهی نکرد، این بار مجاب شد از داور پوزش بطلبد، چرا که فهمید تمام داوران آنطور که او فکر می نماید به ضرر تیمش قضاوت نمی نمایند.

آقای خاص در انتها بازی گفت: یک پنالتی بزرگ به سود ما رخ داد و من با داور درباره آن صحنه صحبت کردم و به همین دلیل می خواهم بابت اظهارات اخیرم در گفت وگوی تلویزیونی که داشتم عذرخواهی کنم، چون کاری که داور در بازی امشب انجام داد، عالی بود. او خودش هم فهمیده بود که یک خطای پنالتی اجرا شده است و نیتش این بوده که پنالتی اعلام کند اما در همان زمان دیده بود که توپ در حال رسیدن به رمی است و به همین دلیل چند ثانیه صبر نموده است تا ببینید چه اتفاقی رخ می دهد.

مورینیو ادامه داد: او به من گفت که اگر رمی توپ را کنترل نمی کرد یا اگر توپ به هر دلیلی به گل تبدیل نمی شد، قصد داشته است پنالتی اعلام کند و به همین دلیل می گویم که قضاوتش خوب بود. من داشتم غُر می زدم اما واقعیت این است که کار کوین خوب بود. بنابراین من عذرخواهی می کنم.

رمی برای چلسی گلزنی کرد تا صحنه ای که می توانست به بهانه ای دیگر برای مورینیو جهت اثبات ادعایش در خصوص بی عدالتی در حق چلسی باشد، شکل نگیرد. مورینیو برای این بازی تیمش را با هشت تغییر نسبت به تیمی که در خانه تاتنهام تحقیر شد، به میدان فرستاد که در آن جان تری، ادن ازار، سسک فابرگاس و تیبا کورتوا نیمکت نشین شده بودند. با این حال او در بین دو نیمه هم دو تعویض انجام داد و آندره شورله که بازی ضعیفی انجام داد و همینطور اسکار که بازی ناکارآمدی را ارائه کرد، از زمین بیرون آورد و به جای آنها دیه گو کاستا و ویلیان را در ترکیب قرار داد و نتیجه اش را هم گرفت.

مورینیو در این خصوص توضیح داد: گاهی اوقات ما عملکرد خوبی نداریم و برای کسب پیروزی احتیاج به ضمانت داریم. داشتن ویلیان و دیه گو در ترکیب برای ما مهم بود.

آبی پوشان لندن کم کم باید خود را برای یک دوره بسیار فشرده آماده نمایند، زمانی که در یک مقطع 22 روزه باید شش بازی انجام دهند که شامل بازی های رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر لیورپول، بازی دور چهارم جام حذفی انگلیس و سه بازی دیگر در لیگ برتر می گردد.

مورینیو در این باره هم گفت: ما نمی خواهیم دست از هیچ یک از این جام ها بکشیم و گاهی اوقات ضروری است که تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوریم. برای کسب پیروزی در بازی امشب من می خواستم تغییراتی را در سیستم و تاکتیک های تیمم ایجاد کنم. من می خواهم تیمم برنده بازی ها باشد اما احتیاجی به عصبانی شدن نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 103

به "عذرخواهی مورینیو از داور بازی چلسی - واتفورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی مورینیو از داور بازی چلسی - واتفورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید