مهم ترین موضوع انتقال انرژی مثبت در تیم ملی است

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی درباره اهداف بازی های محبت آمیز پیش رو مقابل ازبکستان و اقتصادی گفت: ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی شان می کنیم و طرفداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

مهم ترین موضوع انتقال انرژی مثبت در تیم ملی است

وی در این باره عنوان نموده است: قبل از هر چیز، در این اردو مهم ترین موضوع برای من و کادر فنی انتقال انرژی مثبت و روحیه تازه به بازیکنان و همچنین معرفی خواسته ها و انتظارات جدیدی است که از آنها داریم. ما قویاً معتقدیم که این تیم ظرفیت های فراوان دارد و در عین حال، پتانسیل هایی که باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم.

در ادامه پیغام اسکوچیچ آمده است: متاسفانه در این اردو نتوانستیم برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار داشته باشیم اما این مسائل در فوتبال اجتناب ناپذیرند. ویروس کرونا نیز شرایطی را به وجود آورده که جابه جایی و سفر را برای ما سخت نموده است. با این حال، ما در تیم ملی برای برگزاری هرچه بهتر اردو از تمام وجودمان مایه می گذاریم.

وی تاکید نمود: همانطور که گفتم، من به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم. به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم. ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی شان می کنیم و طرفداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 585

به "مهم ترین موضوع انتقال انرژی مثبت در تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین موضوع انتقال انرژی مثبت در تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید