وقتی سپاهانی ها، پرسپولیس را قهرمان کردند!

به گزارش مجله ایرکا، در 4 اسفند 1398، ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست ویکم لیگ نوزدهم، قرار بود در اصفهان برگزار گردد که به دستور سازمان لیگ، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که روز های ابتدایی ورود به ایران را می گذراند، بازی را بدون تماشاگر اظهار داشت. این اقدام واکنش و ناراحتی اصفهانی را در پی داشت. میزبان، اما در زمان مشخص شده برای مسابقه به استادیوم نرسید و تاخیر داشت. بر اساس صحبت های مسئولان وقت سپاهان، آن ها به علت تجمع طرفداران در هتل گیر نموده بودند و با یاری نیروی انتظامی خود را با تاخیر به استادیوم رسانده بودند. از طرفی سپاهانی ها درخواست تعویق بازی را داشتند که این درخواست مورد تایید قرار نگرفت.

وقتی سپاهانی ها، پرسپولیس را قهرمان کردند!

مسئولان سپاهان و طرفداران این تیم با انتشار تصویری از مقابل هتل این تیم در اصفهان مبنی بر تجمع طرفداران در مقابل در هتل و جلوگیری از خروج این تیم و عزیمت به استادیوم، خودشان را از هر گونه کم کاری برای ورود به استادیوم مبری دانستند. حتی در این میان خبری هم مبنی بر پنجر شدن اتوبوس حامل بازیکنان سپاهان منتشر شد که صحت آن از سوی سپاهانی ها تایید نشد. البته فرمانده یگان ویژه استان اصفهان تاکید نمود که هیچ تعرضی به کاروان سپاهان نشده و آن ها خودشان دیر از هتل درآمدند. در ادامه شاگردان قلعه نویی راهی استادیوم شدند، اما به علت تاخیر آن ها، بازی طبق قوانین با نیم ساعت تعویق روبرو شد. پس از آن تیم داوری و بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند، اما پس از آن باز هم زردپوشان به زمین نیامدند تا با نظرجلال مرادی ناظر بازی، قرمز ها زمین را ترک نموده و به رختکن بروند.

از سوی دیگر، پرسپولیسی ها از جمله گل محمدی می گفتند که سپاهان دقایقی قبل از سوت شروع بازی به استادیوم رسید، اما وارد زمین نشد تا بعد از چند دقیقه گرم کردن آماده مسابقه گردد.

این ادعایی است که سپاهانی ها هم آن را رد نکردند و گفتند در تونل استادیوم حاضر شدند. در واقع تیم میزبان به جای ورود به زمین مسابقه یا گرم کردن در زمین چمن، به گفته مدیرعامل باشگاه، راهرو های استادیوم نقش دنیا را برای این کار انتخاب نموده بود تا کماکان در زمین آفتابی نشوند. این بازی در نهایت به علت تخلف سپاهان سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد و نقش بسزایی در قهرمانی قرمز های مرکز، در فصل نوزدهم داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1320

به "وقتی سپاهانی ها، پرسپولیس را قهرمان کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی سپاهانی ها، پرسپولیس را قهرمان کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید