(ویدئو) حمله به خودروی رئیس جمهور آرژانتین

به گزارش مجله ایرکا، ده ها تظاهرکننده به مینی بوس حامل آلبرتو فرناندز رئیس جمهور آرژانتین هنگام رفتن به منطقه ای در جنوب کشور که دچار آتش سوزی شده است، حمله ور شدند و به طرف آن سنگ پرت کردند.

(ویدئو) حمله به خودروی رئیس جمهور آرژانتین

به گزارش خبرنگاران، هنگامی که فرناندز در حال ترک مکانی عمومی در شهر لاگو پوئلو در استان چوبوت در پاتاگونیا بود، در مقابل پیشروی معترضان مجبور شد پشت یک دالان انسانی از خود محافظت کند.

بر اساس تصاویری که در شبکه تلویزیونی تی ان و روزنامه کلارین منتشر شد، معترضان سپس مینی بوس حامل رئیس جمهور را متوقف کردند، با مشت و لگد به آن کوبیدند و به طرف آن سنگ پرت کردند تا حدی که باعث شکستن شیشه های اتوبوس شد.

تظاهرنمایندگان به طرح های معدنی در استان چوبوت و ماریاتو آرچیونی فرماندار محلی معترض بودند.

فرناندز چند ساعت پس از این حوادث در توئیتر نوشت: خشونتی که تعداد انگشت شماری به مناسبت سفر من به لاگو پوئلو نشان دادند با روحیه ای که به ما جان می بخشد، مطابقت ندارد. من مطمئن هستم که این خشونت مزیت مشترکی برای مردم چوبوت و کسانی که در آرژانتین عزیز ما زندگی می نمایند، ندارد.

آتش سوزی ها در این منطقه که از هفته قبل شروع شد موجب مرگ یک نفر و ناپدید شدن 11 نفر شده است. در مقابل پیشروی شعله های آتش، بر اساس آماری که روز شنبه منتشر شد، ده ها نفر مجبور به تخلیه محل سکونت خود شدند و حدود 250 خانه در این آتش سوزی تخریب شد.

بنا بر اعلام دفاع مدنی آرژانتین، آتش یک هزار و 500 هکتار و به نوشته مطبوعات تا 15 هزار هکتار را به خاکستر تبدیل نموده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 909

به "(ویدئو) حمله به خودروی رئیس جمهور آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) حمله به خودروی رئیس جمهور آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید