پیدا شدن گوشی موبایل مقتول در جیب مسافر مترو ، متهم دستگیر شد

به گزارش مجله ایرکا، رئیس پلیس متروی پایتخت از دستگیری متهمی اطلاع داد که خط تلفن فردی را که به تازگی به قتل رسیده بود به همراه داشت.

پیدا شدن گوشی موبایل مقتول در جیب مسافر مترو ، متهم دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ سعید عطاالهی، رئیس پلیس متروی پایتخت در مصاحبه با فارس از دستگیری فردی در مترو و ارتباط وی با وقوع قتلی در بهارستان خبرداد.

سرهنگ عطاالهی توضیح داد: روز شنبه پلیس مترو به فردی مشکوک شده و دستور ایست می دهد؛ اما این فرد که مواد مخدر به همراه داشت اقدام به بلعیدن مواد می نماید که بلافاصله پلیس وارد عمل شده و وی را متوقف می نماید.

رئیس پلیس مترو ادامه داد: در بازپرسی بدنی از متهم یک قبضه چاقو، یک گوشی تلفن همراه و اسپری گاز اشک آور کشف می گردد؛ در ادامه ماموران از متهم می خواهند تا رمز تلفن همراه را باز کند اما وی رمز را بلد نبود که این مسأله تعیین کرد که تلفن همراه متعلق به وی نیست.

عطاالهی اظهارداشت: ماموران به وسیله استعلام سیم کارت گوشی تلفن همراه، درمی یابند این خط متعلق به فردی است که آدینه شب در محدوده کلانتری 109 بهارستان به قتل رسیده است.

وی گفت: فرد دستگیر شده که از موضوع قتل اظهار بی اطلاعی می کرد برای بازپرسی تکمیلی و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 972

به "پیدا شدن گوشی موبایل مقتول در جیب مسافر مترو ، متهم دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن گوشی موبایل مقتول در جیب مسافر مترو ، متهم دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید