گزارش عملکرد سه ماهه رایتل نشان داد: سبقت درصدهای رشد از سال 99

به گزارش مجله ایرکا، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال 1400 رکوردهای تازه ای را در شاخص های اصلی عملکرد به ثبت رساند.

گزارش عملکرد سه ماهه رایتل نشان داد: سبقت درصدهای رشد از سال 99

اخبار شرکت ها؛ به گزارش روابط عمومی رایتل، رشد چشم گیر در بخش های مختلف این اپراتور تلفن همراه، حاکی از تداوم فرایند رشد پایدار در ادامه جهت دو سال گذشته است که از سال 98 شروع شده و با عملکردی متفاوت در سال 99، در 1400 به جهت رشد خود ادامه می دهد.

یاسر رضاخواه، مدیرعامل رایتل در بدو انتصاب خود در این سمت با تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی و تکیه بر مولفه هایی چون بهینه سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره وری شبکه ارتباطی و پیاده سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شد.

بعلاوه در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با ارائه طرح های متنوع و مجذوب کننده با توجه به احتیاج مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایت مندی مشتریان، سهم رایتل از عایدیهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز به طور جهشی، افزایش یافت.

سال 98، با وجود شیوع پاندمی کرونا، اولین سال سودآوری رایتل بود. این سودآوری در سال 99 تداوم داشت که مستندات آن، پس از تایید صورت های مالی شرکت به وسیله سازمان حسابرسی منتشر خواهد شد.

در ادامه این فرایند رشد، سه ماهه اول 1400 نسبت به سال 99، شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهش عایدی و سودآوری داشته است.

عایدی خدمات در بهار 1400 نسبت به بهار 99 با افزایش 38 درصدی همراه بوده و این عایدی در بخش اینترنت همراه هم، رشد 44درصدی نسبت به مدت مشابه را ثبت کرد.

مصرف اینترنت همراه با ارائه بسته ها و مشوق های بسیار متنوع، با استقبال مشترکین روبرو شده و در مقایسه با سه ماه نخست سال گذشته، افزایش قابل توجه 59 درصدی را نشان می دهد.

عملکرد رایتل در شاخص بسیار با اهمیت جذب مشترکین نو هم حاکی از رشد 71 درصدی نسبت به مدت مشابه است که نتیجه آن، افزایش سهم بازار این اپراتور و اعتماد مشتریان به خدمات رایتل محسوب می گردد.

این شرکت خدمات ارتباطی در شاخص مشترکین فعال ماهانه و سه ماهه، 23 درصد نسبت به مشترکین فعال مدت مشابه رشد داشته و این در حالی است که مقایسه سه ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه سال 98 در بسیاری از شاخص ها از 100درصد هم عبور نموده است.

رشد سهم بازار رایتل با کسب 5 میلیون مشترک فعال سه ماهه در انتها خرداد 1400، بخش دیگری از دستاوردهای این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور با وجود تداوم شرایط سخت مالی تحت تاثیر تحریم های ظالمانه و شیوع کووید 19 است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1071

به "گزارش عملکرد سه ماهه رایتل نشان داد: سبقت درصدهای رشد از سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عملکرد سه ماهه رایتل نشان داد: سبقت درصدهای رشد از سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید