4 هزار مسافر در اردن قرنطینه شدد

به گزارش مجله ایرکا، وزیر مشاور در امور رسانه اردن از قرنطینه کردن چهار هزار و 100 مسافر که روز گذشته وارد این کشور شده اند، خبر داد.

4 هزار مسافر در اردن قرنطینه شدد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران وزیر مشاور در امور رسانه اردن از قرنطینه کردن چهار هزار و 100 مسافر که روز گذشته وارد این کشور شده اند، خبر داد.

امجد الضایله امروز (سه شنبه) در مصاحبه با شبکه المملکه اردن گفت: این تعداد مسافر دیروز بوسیله 60 پرواز وارد کشور شده اند که همه آن ها در هتل هایی در امان و بحر المیت در قرنطینه به سر می برند.

وی اضافه نمود: روز گذشته همچنین سه هزار و 830 مسافر با 71 پرواز از اردن خارج شدند.

وزیر مشاور در امور رسانه اردن با بیان اینکه از روز گذشته قرنطینه اجباری برای همه افرادی که وارد این کشور می شوند، در نظر گرفته شده، شرح داد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همه افرادی که از طریق فرودگاه ها و گذرگاه های مرزی وارد اردن می شوند به مدت 14 روز در هتل هایی که از سوی دولت در امان و منطقه بحر المیت نظر گرفته شده است، قرنطینه اجباری می شوند و طی این مدت اقدامات بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت برای آن ها انجام می شود.

به گفته وی، دولت اردن تمام هزینه های سنگین اقامت اجباری این افراد در هتل های بحر المیت، امان و عقبه را متقبل شده و برای این افراد امکانات لازم و مواد مورد نیاز از جمله دارو در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام عبدالرزاق الخشمان مدیر بیمارستان امیر حمزه اردن با اضافه شدن چهار مبتلا به شمار مبتلایان تا صبح امروز (سه شنبه) 33 نفر در این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه ملیت این چهار نفر اردنی است، حال همه مبتلایان به کرونا در این کشور را خوب بیان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 206

به "4 هزار مسافر در اردن قرنطینه شدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار مسافر در اردن قرنطینه شدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید