60 درصد داوطلبان آزمون های استخدامی کارت ورود به جلسه دریافت کردند

به گزارش مجله ایرکا، مشاور عالی سازمان سنجش میزان دریافت کارت آزمون های استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص و فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی را گفت.

60 درصد داوطلبان آزمون های استخدامی کارت ورود به جلسه دریافت کردند

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران اعلام کرد: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با حضور 233 داوطلب در 22 مرکز استان در روز آدینه 27 دی برگزار می گردد.

توکلی اضافه نمود: از 233 نفر تعداد 143 نفر زن و 90 نفر مرد هستند که تا به امروز 152 داوطلب، حدود 65 درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت نموده اند. توصیه می گردد در فرصت به جامانده کارت خود را دریافت نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال 1398 نیز با رقابت 7 هزار و 107 نفر شامل 1 هزار و 778 نفر زن و 5 هزار و 329 نفر مرد روز آدینه 27 دی ماه 98 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز تعداد 4 هزار و 374 نفر کارت گرفتند که حدود 61.5 درصد داوطلبان را شامل می گردد، گفت: توصیه می گردد داوطلبان در فرصت به جامانده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت نمایند.

توکلی گفت: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه نمایند و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

توکلی تاکید نمود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آدینه 27 دی ماه است و در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون رأس ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان ضروری است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 79

به "60 درصد داوطلبان آزمون های استخدامی کارت ورود به جلسه دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد داوطلبان آزمون های استخدامی کارت ورود به جلسه دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید