شروع آنالیز رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی

به گزارش مجله ایرکا، برگزاری آزمون های استخدامی برای جذب نیروی کار در ارگان ها و سازمان های مختلف، یکی از شیوه های همیشگی جذب نیرو بوده که هرسال به نحوی صورت گرفته است. برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی یکی از مسیرهای پیش روی نیروی کار برای دستیابی به امکان همکاری با شرکت های خصوصی بزرگ و فعال است. در این آزمون استخدامی، که پنجمین دوره آن در سال 1400 برگزار می گردد، بیش از 110هزار داوطلب شرکت نموده اند و قرار است برای ورود به بیش از 200 مجموعه خصوصی رقابت نمایند. دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام نموده که آنالیز رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شده است. در این مرحله، رزومه بیش از 49 هزار داوطلب به وسیله سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام آنالیز می گردد و این فرایند تا زمان آغاز آزمون ششم ادامه خواهد داشت.

شروع آنالیز رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی

فرایند معرفی داوطلبان آزمون پنجم به سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام، از اول دی ماه جاری آغاز شده و تا به امروز آنالیز بیش از 49 هزار رزومه از مجموع داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی به وسیله سازمان ها و شرکت ها صورت پذیرفته است. با توجه به تعداد بالای رزومه ها و تنوع بالای موقعیت های شغلی موردنیاز شرکت ها، این فرایند به صورت تدریجی انجام می گردد و ادامه خواهد داشت.

در اطلاعیه این دبیرخانه آمده است:

سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب و استخدام، پس از آنالیز رزومه های داوطلبان آزمون، از داوطلبان منتخب، برای انجام مصاحبه شغلی دعوت به عمل می آورند و داوطلبانی که در زمینه شایستگی های شغلی، نمرات بالاتری کسب نموده و مشخصات فردی و سوابق تحصیلی و شغلی خود را تکمیل نموده اند، جهت دعوت به مصاحبه شغلی در اولویت شرکت ها قرار خواهند گرفت.

داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند با مراجعه به صفحه کاربری سایت www.inre.ir در قسمت شرایط معرفی به شرکت ها، آخرین شرایط خود را مشاهده نمایند. فرایند معرفی داوطلبان به شرکت های متقاضی، تا آغاز ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که 110 هزار داوطلب، در تیر و مردادماه 1400 در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت نموده اند. مرحله آزمون های تخصصی برای استخدام در بخش خصوصی، در مهر 1400 برگزار شده است و همه مراحل آن زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیگیری می گردد. لازم به ذکر است، هریک از داوطلبان، مجاز به انتخاب حداکثر دو گروه از رشته های شغلی و حداکثر 8 عنوان شغلی است.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1443

به "شروع آنالیز رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید