آی پد پروی نو سال آینده به بازار می آید ، تغییر پس از 6 سال

به گزارش مجله ایرکا، این وقت از سال معمولا باید در انتظار رویداد اپل در ماه سپتامبر باشیم و انتظار است که نسل بعدی آیفون ها و اپل واچ ها عرضه شوند.

آی پد پروی نو سال آینده به بازار می آید ، تغییر پس از 6 سال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیجیتال ترندز، سال جاری، ما منتظر خط فراوری آیفون 15 هستیم که باید شامل آیفون 15 استاندارد، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس باشد. علاوه بر این، به جرات می توان گفت که باید اپل واچ سری 9 را نیز باید ببینیم، اما اینکه آیا نسل دوم اپل واچ اولترا را دریافت می کنیم، هنوز معین نیست. صرف نظر از این، هیجان انگیز و پر از محصولات، خبر نوی هم از شرکت به گوش می رسد.

به نظر می رسد اپل میخواهد در آیپد پرو بازنگری های کند، اگرچه بعید به نظر می رسد که این تبلت نو تا سال آینده وارد بازار گردد.

آی پد پرو از سال 2018 شاهد به روزرسانی بزرگی نبوده است و این شرکت امیدوار است که نشان دادن عشق به این دستگاه گران قیمت به تحریک بازار تبلت ها یاری کند که در شرایط بدی واقع شده است.

نسل بعدی دستگاه های آی پد پرو با نام های کد J717، J718، J720 و J721 اولین تبلت های اپل با نمایشگرهای OLED خواهند بود. این همان صفحه نمایشی است که از زمان عرضه آیفون X در 6 سال پیش در آیفون یافت می گردد و ظاهری روشن تر و واضح تر و بعلاوه رنگ های زنده تر و مشکی عمیق تر را ارائه می دهد.

طبق گزارش ها، آی پد پروهای نو در مقدار های 11 و 13 اینچی عرضه خواهند شد. مدل 11 اینچی در حال حاضر در خط فراوری واقع شده است، اما نمایشگر 13 اینچی نسبت به مدل فعلی 12.9 اینچی افزایش بسیار جزئی را نشان می دهد.

همانطور هم که انتظار دارید و انتظار می رود، آی پد پرو سال آینده تراشه M3 اپل را نیز دریافت می نماید.

بعلاوه ادعا شده است که اپل یک صفحه کلید جادویی اصلاح شده برای این تبلت عرضه خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

  • اگر آیفون دارید مراقب این عدد مرموز باشید! | هشدار اپل به کاربران

مارک گورمان خبرنگار بلومبرگ در این خصوص گفت: لوازم جانبی نو آی پد پرو را حتی بیشتر شبیه لپ تاپ می نماید و ترک پد بزرگ تری به آن اضافه خواهد شد.

بعید به نظر می رسد که تبلت های آی پد پرو نو تا بهار یا اوایل تابستان سال 2024 معرفی شوند و تا قبل از آن فقط به روز رسانی های جزئی برای بقیه خط فراوری آی پد مورد انتظار خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1622

به "آی پد پروی نو سال آینده به بازار می آید ، تغییر پس از 6 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد پروی نو سال آینده به بازار می آید ، تغییر پس از 6 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید