بیانی: استقلال بهتر است حسینی را حفظ کند

به گزارش مجله ایرکا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سید حسین حسینی جزو 3 دروازه بان برتر فوتبال ما است و چه بهتر که استقلال او را حفظ کند.

بیانی: استقلال بهتر است حسینی را حفظ کند

شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص روند جابجایی استقلال، گفت: با توجه به اینکه سال جاری تکلیف سرمربی و نیمکت تیم زود معین شده، شرایط بهتری وجود دارد. سرمربی انتخاب شد که از خانواده خود استقلال است، ولی برای نتیجه گرفتن باید ابزار لازم را در اختیارش قرار داد. نکونام اگر ابزار لازم را داشته باشد می تواند پیروز گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به لیستی که داده باید نفرات مدنظرش جذب شوند. باید ببینیم باشگاه در این کار پیروز بوده یا نه؟ نکته بعدی حفظ بازیکنان موثر فصل گذشته استقلال است. بازیکنانی مانند حسینی، قائدی، محبی، مهری و... هنوز این اتفاق نیفتاده در صورتیکه این مساله خیلی مهم است. به عنوان مثال کدام بازیکن را می توانیم بگیریم که جای خالی قائدی احساس نگردد؟ باید بازیکنان کلیدی را برای فصل نو حفظ کنیم، اما با روند فعلی به مشکل می خوریم.

پیشکسوت استقلال در خصوص پیشنهاد به علیرضا بیرانوند، گفت: در فوتبال حرفه ای هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما فکر نمی کنم بیرانوند با استقلال به توافق برسد. دروازه بان استقلال همواره دروازه بان اول تیم ملی بوده، نباید با احساسات طرفداران بازی نمایند که اگر الان حسینی را از دست دادیم پس به سراغ دروازه بان تیم رقیب برویم.

بیانی گفت: تا زمانیکه قرارداد امضا و بیرانوند در تمرین استقلال حاضر نگردد نمی توان گفت که رخ داده است. به نظر می رسد این ماجرا بازار گرمی بود. هیچ شکی نیست که سید حسین حسینی جزو 3 دروازه بان برتر فوتبال ما است و چه بهتر که استقلال او را حفظ کند، اما اگر این اتفاق نیفتاد باید به فکر جذب یک دروازه بان خیلی خوب باشند و هرچه سریع تر تکلیف این پست معین گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1604

به "بیانی: استقلال بهتر است حسینی را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: استقلال بهتر است حسینی را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید