حرف های ستاره فرانسه درباره عدم هماهنگی اش با امباپه

به گزارش مجله ایرکا، تیم ملی فرانسه فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف لهستان خواهد رفت. فرانسه دو بازی اول مرحله گروهی خود را برابر استرالیا و دانمارک برنده شد ولی در بازی سوم به تونس باخت.

حرف های ستاره فرانسه درباره عدم هماهنگی اش با امباپه

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسه، در آستانه بازی با لهستان گفت: سال گذشته در یک هشتم نهایی یورو 2020 از سوئیس جلو افتادیم و سپس بازی را رها کردیم. سوئیس ورق را برگرداند و یاد گرفتیم که هیچ حریفی ساده نیست. این برای بازی فردا مقابل لهستان درس خوبی شد. نباید به هیچ عنوان بازی را رها کنیم. مربی به ما اعتماد کامل دارد و ما هم می دانیم که در زمین باید متحد کار کنیم.

گریزمان در خصوص هماهنگی با کیلیان امباپه در تیم گفت: کیلیان در جام جهانی قبلی نیز با ما بود و عالی کار کرد ولی او نسبت به چهار سال قبل هم انسان و هم فوتبالیستی بهتر است. بیشتر حرف می زند و فضای رختکن را شاد می نماید. او می داند که برای ما بازیکن مهمی است و اینکه هر کاری در درون و بیرون زمین انجام دهد، زیر ذره بین رسانه ها و طرفداران است. ما کنار هم زیاد بازی نکرده ایم و هماهنگ شدن با او کمی سخت است ولی به این هماهنگی خواهیم رسید. من بیشتر از امباپه به عقب می روم تا توپ گیری کنم ولی تقریبا به سبک بازی او و چیزی که احتیاج دارد، آشنا شده ام. حالا نسبت به ابتدای جام، همه چیز ساده تر است.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1508

به "حرف های ستاره فرانسه درباره عدم هماهنگی اش با امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های ستاره فرانسه درباره عدم هماهنگی اش با امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید