در خواست سبد معیشتی 3 میلیون و 400 هزار نفر تایید شد

به گزارش مجله ایرکا، میرزایی گفت: درخواست سه میلیون و 400 هزار نفر از ابتدای واریز سبد حمایتی معیشتی دولت تا کنون تایید شد.

در خواست سبد معیشتی 3 میلیون و 400 هزار نفر تایید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا کنون سه دوره سبد حمایت معیشتی دولت واریز شده است و همانطور که از ابتدا وعده شد 60 میلیون نفر کل مبلغ را دریافت کرده اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: درخواست سه میلیون و 400 هزار نفر از ابتدای واریز سبد حمایتی معیشتی دولت تا کنون تایید و معوقه ها نیز به حسابشان واریز شده است.

وی تاکید کرد: برخی اعلام کرده بودند که معوقه های سبد حمایتی پس از تایید درخواست برایشان واریز نشده که در بررسی ها معین شد تمام معوقات به حسابشان واریز شده است و لازم است در بررسی تراکنش بانکی دقت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی شرح داد: متقاضیان دریافت سبد حمایت معیشتی دولت که پیش از این درخواست خود را ثبت کرده بودند، می توانند نتیجه بررسی ها را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir مشاهده کنند و چنانچه به این نتیجه اعتراض داشتند اجازه بررسی مجدد حساب بانکی خود را اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 126

به "در خواست سبد معیشتی 3 میلیون و 400 هزار نفر تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خواست سبد معیشتی 3 میلیون و 400 هزار نفر تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید