رندرهای اولین تبلت ریلمی برجستگی دوربین و درگاه قلم آن را نشان می دهند

به گزارش مجله ایرکا، مدتی قبل خبرهای مربوط به اولین تبلت شرکت ریلمی منتشر شد و حالا با توجه به رندرهای فاش شده از این محصول، می توانیم به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم. گفته می گردد این تبلت از نمایشگر 10.4 اینچی بهره می برد و ابعاد آن هم 246.1 در 155.8 میلی متر است. بعلاوه ضخامت آن به 6.8 میلی متر می رسد.

رندرهای اولین تبلت ریلمی برجستگی دوربین و درگاه قلم آن را نشان می دهند

روی هم رفته طراحی این تبلت تا حدی یادآور مدل های نو آیپد است و مثلا می توانیم به لبه های تخت و گوشه های گرد اشاره کنیم. ریلمی در بخش بالایی و پایینی اولین تبلت خود اسپیکرهای استریو تعبیه نموده است. بعلاوه در بخش پایینی شاهد تعبیه پورت USB-C هستیم. در سمت چپ بخش پایینی هم یک درگاه دیده می گردد که طبق اعلام سایتی که این تصاویر را منتشر نموده، مربوط به قلم استایلوس است.

دکمه پاور در بخش فوقانی واقع شده است و دکمه های تنظیم صدا هم در بالای سمت راست بدنه دیده می شوند. بعلاوه پایین این دکمه ها درگاه مربوط به کارت حافظه microSD یا سیم کارت توجه را جلب می نماید. از دیگر ویژگی ها می توانیم به برجستگی دوربین اصلی اشاره کنیم.

این دوربین در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی قرار گرفته و ضخامت آن 1.2 میلی متر است. بر اساس اطلاعات فاش شده، این تبلت از یک دوربین سلفی هم بهره می برد ولی در تصاویر رندر نمی توانیم این دوربین را ببینیم. روی هم رفته اطلاعات چندانی از اولین تبلت ریلمی فاش نشده و هنوز معلوم نیست که چه زمانی رونمایی می گردد. اما با توجه به سابقه این شرکت، احتمالا با تبلت مجذوب کننده و ارزان ای سروکار داریم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1084

به "رندرهای اولین تبلت ریلمی برجستگی دوربین و درگاه قلم آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای اولین تبلت ریلمی برجستگی دوربین و درگاه قلم آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید