رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!

به گزارش مجله ایرکا، رونالدو، ستاره سابق برزیل زین الدین زیدان را بهترین بازیکن دنیای فوتبال خطاب کرد.

رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه فرانس فوتبال سال جاری در اقدامی بحث برانگیز تصمیم به لغو مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2020 گرفت و به جای آن تیم 11 نفره برتر تاریخ فوتبال را با نظرسنجی از 140 روزنامه نگار در سراسر دنیا انتخاب کرد. اما این انتخاب نیز جنجال ساز شده و غیبت زین الدین زیدان در خط میانی و حضور بازیکنانی چون لوتار مارتیوس و ژاوی در این 24 ساعت انتقاد بسیاری را برانگیخته است.

اما در این ترکیب 11 نفره، رونالدو، گلزن سابق فوتبال برزیل عنوان بهترین مهاجم نوک تاریخ فوتبال را از آن خود نموده و در پیشانی خط حمله این تیم رویایی قرار گرفته است. حالا رونالدو به دفاع از همبازی سابق خود در رئال مادرید پرداخته و او را بهترین بازیکنی معرفی نموده که تا به حال کنارش بازی نموده است.

ستاره برزیلی در پاسخ به سوال درباره حضورش در تیم رویایی فرانس فوتبال گفت: من همواره خودم را به عنوان یک مهاجم می دیدم و ذهنیت خودم اینگونه بود. شاید می توانستم در پست شماره 10 بازی کنم، اما خودم همواره ترجیح می دادم در نزدیکی دروازه باشم، زیرا من می دانستم که آنجا خطرناک ترین هستم. باید اعتراف کنم من پست شماره 9 را خیلی دوست داشتم.

رونالدو همچنین به عدم حضور زین الدین زیدان در این تیم رویایی اشاره نموده و گفت: زیدان بهترین بازیکنی است که من در کنارش تمرین نموده و با او بازی نموده ام. در ادامه زیدان به عرصه مربیگری روی آورد و سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد . زیدان به عنوان بازیکن عظیم تر بود یا سرمربی؟ من نمی توانم به چنین سوالی پاسخ دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 717

به "رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو علیه فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید