رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در البرز مرکزی و 10 استان

به گزارش مجله ایرکا، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش پراکنده، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در بلند ی های البرز مرکزی و 10 استان کشور از تداوم بارش ها تا اواسط هفته در کشور اطلاع داد.

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در البرز مرکزی و 10 استان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی در شرح تازه ترین شرایط جوی کشور برای امروز و روز های آینده گفت: امروز در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب، برای بعضی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و بلندی های البرز مرکزی، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

گودرزی اضافه کرد: یکشنبه دوم خرداد، بارش ها علاوه بر تشدید در بلندی های البرز مرکزی و 10 استان کشور در بعضی از نقاط اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد، بارش پیش بینی می گردد. ضمن آنکه بارش تا اواسط هفته ادامه دارد.

وی گفت: امروز در منطقه زابل، وزش باد های شدید توام با گردوخاک رخ می دهد که سبب کاهش دید در جاده های مواصلاتی آن مناطق می گردد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در بعضی از نقاط استان های خوزستان، ایلام و بوشهر، باد و گردوخاک پیش بینی شده است. همچنین، تهران برای عصر و اوایل شب، افزایش ابر و وزش باد، دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 988

به "رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در البرز مرکزی و 10 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در البرز مرکزی و 10 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید