سوئد در شوک ، ماجرای دو پسر نوجوان که هتک حرمت و زنده به گور شدند

به گزارش مجله ایرکا، دو جوان 21 و 18 ساله با کشاندن دو پسر نوجوان به گورستانی در شهر سولنا در شمال استکهلم به آنها تجاوز و سپس هر دو پسر را زنده به گور کردند. هر چند بچه ها از مرگ نجات یافتند.

سوئد در شوک ، ماجرای دو پسر نوجوان که هتک حرمت و زنده به گور شدند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه آفتن بلادت سوئد، حادثه حوالی ساعت 11 شب به وفت محلی رخ داد و جوانان 21 و 18 ساله با فریب دادن دو نوجوان به بهانه فروختن مواد مخدر آنها را به یک گورستان خلوت کشاندند. بر اساس گزارش پلیس، مهاجمان هر دو قربانی را به شدت آزار و اذیت و به آنها تجاوز کردند. بعد به زور لباس ها را از تن بچه ها درآوردند و آن دو را در یک گور خالی انداختند.

حدود 10 ساعت پس از آنکه گزارش گم یا ربوده شدن دو پسربچه به پلیس رسید، یکی از شهروندان به شکلی کاملا اتفاقی در جریان حضور آنها در گور شد و ساعت 8:39 صبح یکشنبه گذشته ماجرا را به دیگران خبر داد. ماموران پلیس خیلی زود خود را به محل حادثه رساندند و بچه ها را در حالی که برهنه و ترسیده بودند، درون گور پیدا کردند. پلیس سولنا تنها هفت دقیقه برای دستگیر کردن نخستین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز زمان احتیاج داشت.

حادثه در این گورستان شهر سولنا نزدیک استکهلم اتفاق افتاده است

با بازداشت متهم 18 ساله در ساعت 8:46 دقیقه صبح، او لب به اعتراف گگردد و همدست 21 ساله اش 16 دقیقه بعد به دام نیروهای پلیس افتاد. آنها حالا باید در دادگاه از چند اتهام از جمله آدم ربایی، آزار سخت، تجاوز، دزدی و اقدام به قتل دفاع نمایند. با اینکه هر دو متهم داشتن هر گونه ارتباط با ماجرا را رد نموده اند اما گفته می گردد یکی از آنها هنگام بازداشت بخشی از وسایل یکی از قربانیان را همراه خود داشته است.

رخ دادن ماجرای آدم ربایی و تجاوز در یکی از مناطق شمالی پایتخت سوئد بسیاری از مردم را شوکه و غافلگیر نموده است. آن هم در کشوری که آمار جرم و جنایت بسیار پایین است و معمولا خبرهای حوادث چندان به صفحه های روزنامه ها و رسانه ها آنها راه نمی یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 531

به "سوئد در شوک ، ماجرای دو پسر نوجوان که هتک حرمت و زنده به گور شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سوئد در شوک ، ماجرای دو پسر نوجوان که هتک حرمت و زنده به گور شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئد در شوک ، ماجرای دو پسر نوجوان که هتک حرمت و زنده به گور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید