سوسا: فیورنتینا با جاه طلبی پیش خواهد رفت

به گزارش مجله ایرکا، سرمربی پرتغالی فیورنتینا تأکید کرد که شاگردانش اعتماد به نفس لازم برای ماندن در صدر جدول سری A ایتالیا را دارند.

سوسا: فیورنتینا با جاه طلبی پیش خواهد رفت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فیورنتینا عصر روز گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته یازدهم سری A ایتالیا با نتیجه 4 بر یک از سد میهمانش، فروزینونه گذشت و با 24 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر بار دیگر به صدر جدول رده بندی این رقابت ها بازگشت.

پائولو سوسا در پی برد قاطعانه تیمش مقابل فروزینونه گفت: از عملکرد و نتیجه ای که در این بازی کسب کردیم، خیلی خوشحالم. ما شایسته قرار دریافت در صدر جدول هستیم. ویژگی های منحصر به فرد فیورنتینا هم در این بازی مشهود بود. طرفداران حاضر در استادیوم هم یاری شایانی به ما برای کسب پیروزی های متوالی می نمایند.

وی اضافه نمود: راز موفقیت ما کار روزانه مان است. ویژگی های که فیورنتینا دارد و با جاه طلبی که برای رسیدن به عنوان قهرمانی داریم، پیش خواهیم رفت. ما از نتایجی که تا کنون کسب نموده ایم، رضایت داریم. بازیکنان هم ایده های مرا خیلی زود درک نموده اند. ما به کارهایی که می کنیم، ایمان داریم. ویولا مقابل هر تیمی یارای رقابت دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 11

به "سوسا: فیورنتینا با جاه طلبی پیش خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوسا: فیورنتینا با جاه طلبی پیش خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید