طرح ضربتی برخورد با خودروهای شیشه دودی در ایلام اجرا می گردد

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران/ایلام رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو های شیشه دودی توسط پلیس راهور در استان اطلاع داد.

طرح ضربتی برخورد با خودروهای شیشه دودی در ایلام اجرا می گردد

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی با بیان اینکه طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن به صورت روزانه در دستور کار است ،اظهار کرد: استفاده ازشیشه دودی درشرایطی که مانع دیددر داخل خودور ویا مانع دید راننده گردد ممنوع بوده و پلیس بدون اغماض خودوری متخلف را توقیف و تا زمان برطرف تخلف ،ازادامه ترددخودور جلوگیری می گردد.

وی با بیان اینکه خودروها درصورتی که دارای شیشه دودی نامتعارف باشد، توقیف و راننده جهت برخورد،به مرجع قضائی معرفی خواهد شد، خاطر نشان کرد: طبق قانون خودرویی که دارای شیشه دودی باشد و در هر شرایط آب و هوایی نتوان از فاصله 3 متری سرنشینان و داخل آن را مشاهده کرد توقیف و راننده متخلف 500هزار ریال جریمه خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مراکز تعویض پلاک نیز چنانچه میزان غلظت شیشه های دودی خودروهای نوشماره دارای مجوز از موسسه استاندارد نباشند یا دیگر خودرو ها برچسپ های غیرمجاز شیشه دودی داشته باشند به نحوی که از فاصله 3 متری به تشخیص افسر کارشناس ،راننده و سرنشین خودرو دیده نشوند، تا برطرف این مشکل از انجام فرایند تعویض پلاک خوداری می گردد.

کوهزادی با اشاره به اینکه از این به بعد اجرای این طرح به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت، گفت: رانندگان درصورت نصب برچسپ های غیرمجاز و عدم توجه به ضوابط ،برابر مقررات با آن ها برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 780

به "طرح ضربتی برخورد با خودروهای شیشه دودی در ایلام اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ضربتی برخورد با خودروهای شیشه دودی در ایلام اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید