مرورگر کروم امکان اشتراک گذاری جدید با کد QR را آزمایش می نماید

به گزارش مجله ایرکا، داستان اندروید با منوی اشتراک گذاری طولانی و پیچیده است. همه چیز در اندروید 10 بهتر شده است ، اما این به روزرسانی هنوز هم در بخش اشتراک گذاری احتیاج به توسعه امکانات دارد. این امر به ویژه در خصوص برنامه های شخصی گوگل مانند عکس ، یوتیوب، نقشه ها و اخبار صادق است. برهمین اساس که کروم به زودی امکان اشتراک گذاری اطلاعات را توسعه می دهد.

مرورگر کروم امکان اشتراک گذاری جدید با کد QR را آزمایش می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، منوی اشتراک گذاری جدید هنوز در حال توسعه است. به نظر نمی رسد که به طور پیش فرض برای هر کاربر قابل مشاهده باشد چرا که چندین ویژگی آن هنوز کاملاً کاربردی نیستند. برای فعال کردن آن ، باید از Chrome Canary استفاده نموده و سپس به کروم بروید و مرورگر جدید را قعال کنید.

به طور مشابه با برگه اشتراک گذاری ویژه عکس ها ، اخبار و نقشه ها ، کروم به دو بخش تقسیم می گردد: بخش اول دارای اقدامات خاص کروم است ، قسمت پایین مرورگر به شما امکان می دهد تا در برنامه های دیگر اشتراک گذاری داشته باشید و پیمایش روی حالت دوم گزینه بیشتر را نشان می دهد که منوی اشتراک گذاری پیش فرض اندروید را باز می نماید.

ردیف بالا جالب ترین بخش است. گزینه اصلی کپی پیوند، ویژگی ارسال به دستگاه اخیراً اضافه شده و همچنین فراوری کننده کد QR و ویرایشگر تصویر در آینده اضافه می گردد. در حال حاضر ، فقط دو مورد اول کاربردی هستند. بخش کد QR صفحه جدیدی را برای به اشتراک گذاری و اسکن کدها باز می نماید ، اما هنوز هیچ کاری انجام نشده است. ضربه زدن روی ویرایشگر تصویر نیز کاری انجام نمی دهد.

هنوز معین نیست که آیا می توان بخشی از صفحه را از قبل برش داد یا امکان اسکرین شات تصاویر امکان پذیر است.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 92

به "مرورگر کروم امکان اشتراک گذاری جدید با کد QR را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرورگر کروم امکان اشتراک گذاری جدید با کد QR را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید