نظر شجاع خلیل زاده در مورد بازگشت کالدرون

به گزارش مجله ایرکا، برای ما مهم قهرمانی در انتها فصل است و مهم نیست که در نیم فصل قهرمان شدیم اما همین که طرفداران شاد هستند برای ما بهترین پاداش است.

نظر شجاع خلیل زاده در مورد بازگشت کالدرون

خبرنگاران-مدافع با تجربه پرسپولیس در ملاقات برابر نساجی در کنار کنعانی توانست بازی بسیار خوبی از خود نشان دهد و با وجود 10 نفره شدن تیمش به خوبی از دروازه سرخپوشان محافظت کند. شجاع در خصوص شرایط خود با خبرنگاران به مصاحبه پرداخت.

مدافع پرسپولیس در خصوص آخرین بازی سرخپوشان گفت: واقعا بازی سنگینی بود. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما در نیمه دوم و بعد از 10 نفره شدن طبیعی بود که عقب برویم و در نهایت به پیروزی برسیم.

شجاع در خصوص قهرمانی نیم فصل پرسپولیس گفت: برای ما مهم قهرمانی در سرانجام فصل است و مهم نیست که در نیم فصل قهرمان شدیم اما همین که طرفداران راضی هستند برای ما بهترین پاداش است.

خلیل زاده در خصوص اینکه سرخپوشان می توانند این فرایند را در نیم فصل دوم ادامه دهند گفت: قطعا نیم فصل دوم کار بسیار سخت تر است. ما در بهمن ماه بازی های بسیار فشرده ای داریم و در ادامه راه هم باید امتیازات را به خوبی جمع کنیم.

مدافع سرخپوشان در خصوص ناراحتی کالدرون گفت: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که کالدرون برگردد و بتوانیم با این مربی قهرمانی را جشن بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 49

به "نظر شجاع خلیل زاده در مورد بازگشت کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر شجاع خلیل زاده در مورد بازگشت کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید