کتابفروشی مرجع انگلیسی زبان ها در شهر ایتالیایی

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران ، شهر رم پایتخت کشور ایتالیا در بین خود مردم این شهر به دوستداران ادبیات معروف شده است به طوری که مشهورترین کتابفروشی های اروپا را در خود دارد. حتی بسیاری از ایتالیایی ها برای خرید و بازدید این کتابفروشی ها به پایتخت سفر می نمایند. بیشتر کتابفروشی ها کتاب هایی به زبان ایتالیایی و آلمان عرضه می نمایند ولی در بین آنها کتابفروشی آلموست کورنر تنها فروشگاهی است که کتاب های زبان انگلیسی عرضه می نماید.

کتابفروشی مرجع انگلیسی زبان ها در شهر ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

کتابفروشی کورنر که بر اساس نامش در منطقه ای دور از مراکز کتابفروشی شهر واقع شده است، سال هاست که به کتابفروشی انگلیسی ها در شهر رم مشهور شده است و جهانگردان انگلیسی زبان وقتی می خواهند از شهر رم و آثار باستانی آن بازدید نمایند، معمولاً سری به این کتابفروشی می زنند.

سایت امریکن این رم (anamericaninrome) توسط ساکنین آمریکایی ساکن کشور ایتالیا راه اندازی شده است که بارها در گزارش هایی از فعالیت کتابفروشی مذکور تجلیل نموده است و می نویسد: اگر این کتابفروشی در شهر نبود نمی توانستند کتاب های انگلیسی تهیه نمایند. آنها اعتقاد دارند این کتابفروشی با وجود کوچک بودن مساحت، به عنوان مرجع کتاب های انگلیسی زبان در کشور ایتالیا محسوب می گردد.

بسیاری از کتاب های انتشارات ایتالیایی که به زبان انگلیسی ترجمه می شوند اولین نسخه خود را به این کتابفروشی می فرستند و معلوم شده که بیشتر انگلیسی زبان ها اولین بار به این کتابفروشی مراجعه می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 423

به "کتابفروشی مرجع انگلیسی زبان ها در شهر ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابفروشی مرجع انگلیسی زبان ها در شهر ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید