یزدانی: اشتباهات گذشته را تکرار نکردم، مردم برایم دعا نمایند

به گزارش مجله ایرکا، اولین کشتی گیر فینالیست ایران از مردم خواست برایش دعا نمایند تا مدال طلا را برای کشورش به ارمغان بیاورد.

یزدانی: اشتباهات گذشته را تکرار نکردم، مردم برایم دعا نمایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه مسابقات کشتی قهرمانی دنیا که به میزبانی صربستان برگزار می گردد، در وزن 70 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه 11 بر 1 پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این ملاقات ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز دنیا از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این ملاقات به مصاف رمضان رمضان اف کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره اروپا از بلغارستان رفت و در یک کشتی برتر و زیبا حریف خود را 12 بر 2 شکست داد و اولین فینالیست ایران در این دوره از مسابقات شد.

یزدانی بعد از رسیدن به فینال گفت: خدا را شکر می کنم که ثمره تمریناتم را دیدم و با کشتی هایی که گرفتم به فینال رسیدم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم در ملاقات فینال هم همین روند را ادامه دهم و با رجحان برابر حریف خود مدال طلا را برای ایران به ارمغان بیاورم.

امیرمحمد یزدانی در خصوص شرایط فنی که در این مسابقات داشت گفت: از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که من را به دو تورنمنت اعزام کردند و اشتباهاتم را رفع کردم و این بار بدون آن اشتباهات روی تشک رفتم.

وی در خاتمه گفت: از مردم ایران می خواهم برایم دعا نمایند تا بتوانم مدال طلا بگیرم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1629

به "یزدانی: اشتباهات گذشته را تکرار نکردم، مردم برایم دعا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: اشتباهات گذشته را تکرار نکردم، مردم برایم دعا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید