اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون

به گزارش مجله ایرکا، هادی چوپان، قهرمان مسترالمپا شب گذشته، 29 اسفند 1401 از جمله مهمانان ویژه برنامه نوروزی شبکه سه بود. او در بخشی از این برنامه گفت: ما مثالی از یکی از بزرگان ورزش مان داریم که می گوید هر کسی می تواند درس بخواهد رئیس جمهور شود، اما هر کسی نمی تواند قهرمان مسترالمپا شود.

اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون

به گزارش خبرآنلاین، هادی چوپان، قهرمان مسترالمپا شب گذشته، 29 اسفند 1401 از جمله مهمانان ویژه برنامه نوروزی شبکه سه بود. او در بخشی از این برنامه با بیان این که ما مثالی از یکی از بزرگان ورزش مان داریم که می گوید هر کسی می تواند درس بخواهد رئیس جمهور شود، اما هر کسی نمی تواند قهرمان مسترالمپا شود او ادامه داد: چون مسترالمپا 58 سال است که برگزار می شود و فقط 17 قهرمان داشته است. کسی که قهرمان مسترالمپیا می شود اوج تناسب انسانیت و زیبایی عضلات را به نمایش می گذارد.

چوپان همچنین گفت: من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در 58 سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می رسد و اکنون به نام من است.

مجسمه ساندو هدیه ای است که در کنار جایزه نقدی مستر المپیا به قهرمان این مسابقه اهدا می شود. فردریش مولهلم میلر معروف به اویگن ساندو را پدر بدنسازی مدرن می دانند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1560

به "اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید