امشب و فردا شب منتظر رگبار باشید ، پیش بینی هوای استان تهران تا پنج روز آیندههوای تهران در مرز آلودگی در اولین روز شهریور ، مرداد فقط چهار روز هوای قابل قبول داشت

به گزارش مجله ایرکا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان در پنج روز آینده، صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

امشب و فردا شب منتظر رگبار باشید ، پیش بینی هوای استان تهران تا پنج روز آیندههوای تهران در مرز آلودگی در اولین روز شهریور ، مرداد فقط چهار روز هوای قابل قبول داشت

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش بینی می گردد.

امروز و فردا (اول و دوم شهریورماه) در ساعات بعدازظهر و شب آسمان قسمتی ابری، در نواحی شمالی رشد ابر و در ارتفاعات رگبار باران و در پاره ای از نقاط رعد و برق مورد انتظار است. بعلاوه از امروز تا پنج شنبه کاهش نسبی دما و روزهای آدینه و شنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

  • هوای تهران در مرز آلودگی در اولین روز شهریور | مرداد فقط چهار روز هوای قابل قبول داشت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (2 شهریور) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و طی پنج شنبه (3 شهریور) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1462

به "امشب و فردا شب منتظر رگبار باشید ، پیش بینی هوای استان تهران تا پنج روز آیندههوای تهران در مرز آلودگی در اولین روز شهریور ، مرداد فقط چهار روز هوای قابل قبول داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب و فردا شب منتظر رگبار باشید ، پیش بینی هوای استان تهران تا پنج روز آیندههوای تهران در مرز آلودگی در اولین روز شهریور ، مرداد فقط چهار روز هوای قابل قبول داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید