امیکرون نمایشگاه کتاب بروکسل را تعطیل کرد

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- ظهور سویه تازه ویروس کرونا معروف به امیکرون، محدودیت های فعلی، نامشخص بودن شرایط بهداشتی، عدم استقبال مردم و غرفه داران در شرایط ناایمن موجود و ابهامات متعدد دیگر در طی سه ماه آینده برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب بروکسل را مجبور کرد نمایشگاه بعدی بروکسل، که قرار بود در ماه سوم سال 2022 برگزار گردد، لغو کند.

امیکرون نمایشگاه کتاب بروکسل را تعطیل کرد

علی رغم برنامه ریزی های دقیقی که در نمایشگاه کتاب بروکسل سال 2021 درباره برگزاری نسخه سال آینده این نمایشگاه شد و یک مجله ادبی دیجیتال نیز برای تبلیغ این رویداد طراحی شده بود، هیئت اجرایی و تیم برگزارنماینده به اجبار و خلاف تمایل قلبی خود تصمیم به لغو این رویداد بزرگ فرهنگی در قلب اروپا گرفتند.

سال گذشته در حالی که بسیاری از نمایشگاه های کتاب به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده بود نمایشگاه کتاب بروکسل به صورت محدود و با تاخیر برگزار گردید؛ اما دولت تنها به بعضی ناشران و عاملان فروش کتاب اجازه داد در نمایشگاه شرکت نمایند.

یکی از برگزارنمایندگان نمایشگاه کتاب بروکسل درباره این تصمیم اشاره نمود سلامت غرفه داران، نویسندگان، بازدیدنمایندگان و همکاران لازم است و شرایط فعلی اجازه و امکان برگزاری این رویداد را در آرامش و با خیال راحت و نیز مهمان نوازی که وجه تمایز و نماد شاخص نمایشگاه کتاب بروکسل است نمی دهد. علاوه بر اینکه برگزاری این رویداد در امسال ریسک اقتصادی بزرگ برای غرفه داران محسوب خواهد شد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد مایلیم از همه کسانی که ما در در برگزاری نمایشگاه کتاب بروکسل حمایت کردند تشکر کنیم. هرآنچه در توان داریم، انجام می دهیم تا نسخه بعدی نمایشگاه زیباتر و شادتر برگزار گردد و علی رغم بحران سلامتی کوشش می کنیم در سال آینده با همکاری موثر شرکای خود ابتکارات فراوانی را در ترویج کتاب به انجام برسانیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1270

به "امیکرون نمایشگاه کتاب بروکسل را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیکرون نمایشگاه کتاب بروکسل را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید