اولین تصاویر لو رفته از جذاب ترین گوشی اندرویدی سال 2020

به گزارش مجله ایرکا، سامسونگ در تاریخ 11 فوریه از پرچم دارهای سری Galaxy S20 خود رونمایی می نماید و احتمالا چند هفته بعد وارد فروشگاه ها خواهد شد. به نظر می رسد اولین گوشی اندرویدی جذاب سال 2020 را شرکت سامسونگ عرضه کند.

اولین تصاویر لو رفته از جذاب ترین گوشی اندرویدی سال 2020

ولی فقط چند هفته بعد، یکی دیگر از جذاب ترین گوشی های اندرویدی سال و البته رقیب اصلی سامسونگ گلکسی اس 20 معرفی خواهد شد. هواوی تایید نموده است از اسمارت فون P40 Pro در ماه مارس و طی مراسمی در شهر پاریس رونمایی می نماید.

گوشی P40 Pro بهترین عضو خانواده P40 هواوی خواهد بود و مستقیما با S20 Ultra 5G، برجسته ترین عضو خانواده جدید اس 20 سامسونگ رقابت خواهد نمود.

تا کنون چندین عکس از این دو گوشی رده بالای سال 2020 روی اینترنت نشت نموده است. یک عکس جدید از تست گوشی P40 Pro در چین نشان می دهد کاملا با یک گوشی جدید روبرو هستیم و در بسیاری از بخش ها تغییراتی داشته است.

مهم ترین تغییر در طراحی این گوشی است. برای اولین بار در صنعت موبایل، شاهد چنین طراحی هستیم که آن را کاملا منحصربه فرد می نماید. هر چهار گوشه صفحه نمایش دارای خمیدگی و انحناهای تندی است.

اندازه صفحه نمایش بزرگ تر از گوشی های رایج بازار است و عجیب تر اینکه شاهد دو دوربین در ناچ صفحه نمایش هستیم که نشان می دهد دوربین سلفی دارای دو لنز جداگانه است.

دوربین پشتی و زوم پریسکوپ

چندین عکس به وسیله اکانت SparrowsNews در سایت Weibo منتشر شده که بسیار شبیه به گوشی هواوی پی 40 پرو است. گوشه های بسیار خمیده و دو سوراخ ناچ در صفحه نمایش که شبیه به رندرهای پی 40 پرو منتشر شده است:

ظاهرا این گوشی در یک کاور عجیب و غریب قرار داده شده است تا توجه کسی را جلب نکند. به همین دلیل، نمی توانیم به طور دقیق بگوییم در بخش پشتی سیستم دوربین چه شکلی است و دقیقا چند لنز دارد. پیشتر علام شده هواوی پی 40 پرو با 5 لنز دوربین عرضه خواهد شد.

ایوان بلاستر، کاربر معروف توییتر که معمولا عکس ها و اطلاعاتی درست درباره گوشی های آینده می دهد؛ رندر زیر را برای پرچم دار هواوی منتشر نموده است که البته یک لنز دوربین کمتر از نسبت به اطلاعات نشت شده قبلی دارد و شاید رندر دقیقی نباشد:

ایوان بلاستر می گوید دوربین گوشی هواوی P40 نیز دقیقا همانند دوربین های پریسکوپ P40 Pro است در حالی که گوشی +Galaxy S20 دارای دوربین زوم پریسکوپ نیست و فقط گوشی S20 Ultra به طور اختصاصی از چنین قابلیتی برخوردار است.

بی شک، هواوی پی 40 پرو یکی از جذاب ترین گوشی های اندرویدی سال 2020 است ولی نه برای اروپایی ها؛ چون گوشی های این شرکت چینی بدون سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل عرضه می شوند و این یک ضعف بزرگ است.

ماه های فوریه و مارس داغی از نظر رونمایی اسمارت فون های پرچم دار اندرویدی در پیش داریم. گوشی هایی که می توانند معادلات بازار را کاملا برهم بزنند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 102

به "اولین تصاویر لو رفته از جذاب ترین گوشی اندرویدی سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر لو رفته از جذاب ترین گوشی اندرویدی سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید